چهارمین دوره قرعه‌کشی بانک اقتصادنوین اعلام شد

200 جایزه 120 میلیون ریالی برای خرید خودرو، 200 جایزه 50 میلیون ریالی برای خرید لوازم منزل، 200 جایزه 20 میلیون ریالی برای خرید محصولات مالی و بیمه‌ای، 200 جایزه 10 میلیون ریالی هزینه سفرهای زیارتی و 200 جایزه 5 میلیون ریالی برای خرید آثار صنایع دستی بخشی از جوایز چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر این اساس امتیازدهی به موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از پایان فروردین‌ماه سال 1388آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1389 ادامه خواهد داشت.
حداقل موجودی شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین 200 هزار ریال است که با توجه به اینکه این بانک به ازای هر 50 هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌کند، هم‌وطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به یکی از 224 شعبه بانک اقتصادنوین در سراسر کشور نسبت با افتتاح حساب و یا افزایش موجودی امتیاز خود را برای بهره‌مندی از جوایز این دوره افزایش دهند.
بانک اقتصادنوین به منظور قدردانی از توجه سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در سه دوره گذشته نیز جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه خرید واحد مسکونی، خودروی سورن، زانتیا، مزدا 3 و هزاران جوایز دیگر به سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این حساب‌ها اعطا کرده است.
لازم به ذکر است جوایز چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی از مردم در نظر گرفته شده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  60  =