یک ونیم میلیون نفر از سایت بانک تجارت بازدید کردند

پایگاه اینترنتی بانک تجارت در طول سال گذشته بیش از یک و نیم میلیون بازدید کننده داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سایت این بانک  از ابتدا تا انتهای سال 88 در 843/523/1 نوبت مورد بازدید قرار گرفته است که این تعداد بازدید کننده تنها مربوط به صفحات اطلاع رسانی این سایت بوده و شامل استفاده کنندگان از خدمات اینترنتی نمی شود. همچنین 141 عنوان خبر نیز در طول سال 88 از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت منتشر شده است.

در ادامه این خبر آمده است : قریب به یک میلیون و چهارصدو بیست هزار نفر از بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت در داخل کشور ساکن بوده و بیش از یکصد و چهار هزار نفر نیز در دیگر کشورهای جهان ساکن بوده اند که در این میان بیشترین موارد مراجعه به سایت در کشورهای ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا و آلمان به ثبت رسیده است. 

 بر اساس این خبر ، طراحی جدید پایگاه اینترنتی بانک تجارت به منظور سهولت دسترسی به صفحات و اطلاعات با استفاده از آخرین تکنیک های برنامه نویسی صفحات وب صورت گرفته و به گونه ای است که کاربران بتوانند به سادگی ازخدمات بانکداری اینترنتی استفاده کرده و به اطلاعات بانکی مورد نیاز از جمله سامانه ساتنا، اطلاعات مربوط به انواع خدمات و تسهیلات بانک تجارت سامانه محاسبه نرخ سود سپرده ها و …. دسترسی یابند. از دیگر امکانات سایت اینترنتی بانک تجارت می توان به اطلاع رسانی به روز و کامل درباره نرخ انواع ارزهای معتبر بین المللی و مسکوکات طلا و نیز سامانه خبرخوان لحظه ای RSS)) اشاره کرد .

گفتنی است وب سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir تنها پایگاه اطلاع رسانی نظام بانکی کشور است که اطلاعات بانکی را به پنج زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه) به کاربران ارائه می کند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  18