افزایش سرمایه بانک رفاه دردستورکار هیات ‌مدیره صندوق

حافظی خبر داد:

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی درباره حمایت از بانک رفاه کارگران سخن گفت و موضوع افزایش سرمایه این بانک را از اولویت‌های هیات‌ مدیره صندوق عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با  ایسنا، گفت: سعی و تلاش هیات ‌مدیره صندوق تامین اجتماعی بر این است که بانک رفاه کارگران حمایت شود و در آتیه بسیار نزدیک شاهد ارتقای بانک نسبت به گذشته خواهیم بود.

وی درباره تعدیل سهامداری صندوق تامین اجتماعی بر اساس اصل 44 که حداکثر میزان سهام اشخاص حقوقی را 10 درصد عنوان کرده است گفت:‌ در این زمینه باید قانون رعایت شود و درباره روش تعدیل در آینده بسیار نزدیک هیات مدیره صندوق بحث خواهد شد. همچنین موضوع افزایش سرمایه بانک در اولویت‌های برنامه هیات ‌مدیره است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت:‌ این امر مصوبه دولت است و نمی‌توانیم از آن عدول کنیم. در این باره رایزنی‌هایی داریم و شاید به این شکل عمل کنیم که این شش درصد افزایش ابلاغ شود و پس از آن منتظر بمانیم تا پایان سال شاهد تلاش بخش اقتصادی سازمان باشیم. اگر این تلاش همراه با موفقیت باشد در آن صورت از هیات امنای مجموعه، مجوز افزایش شش درصد را می‌گیریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  36  =