قتل پزشکان پایتخت سریالی نیست

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه حادثه سوء قصد به جان دکتر غلامرضا سرابی متخصص قلب هیچ ارتباطی با کشته شدن دکتر سودبخش که سه‌شنبه شب گذشته توسط افراد ناشناس رخ داده، ندارد، گفت: میان این دو حادثه هیچ ارتباطی وجود ندارد و شایعات مبنی بر سریالی بودن قتل‌ها کذب است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرهنگ عباس علی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دکتر غلامرضا سرابی ـ متخصص قلب ـ که شب گذشته توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، مدتی پیش از سوی یکی از بستگان بیماران خود مورد تهدید قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: بستگان این بیمار که جان خود را از دست داده بود، دکتر سرابی را مقصر و علت مرگ عزیز خود می‌دانستند و بارها وی را تهدید به مرگ کرده بودند.

محمدیان اعلام کرد: شناسایی متهم یا متهمان و ارتباط آنها با بستگان بیمار دکتر سرابی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد و به زودی عاملان این حمله شناسایی و دستگیر می‌شوند.

رییس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه حادثه شب گذشته ارتباطی با جان باختن دکتر سودبخش ندارد، ادامه داد: هیچ سند و مدرکی دال بر ارتباط این دو حادثه تاکنون به دست نیامده است و شایعات در خصوص سریالی بودن سوء قصد به جان پزشکان پایتخت کذب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  +    =  21