امکان خرید ۵ هزار قلم کالا با طرح میزان وجود دارد

مدیر طرح ملی خرید اعتباری وزارت بازرگانی گفت: ‌امکان خرید پنج هزار قلم کالای داخلی در 21 گروه از طریق طرح میزان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  وحید یزدانی افزود: ‌دارندگان کارت اعتباری در طرح میزان می توانند یک و نیم میلیون تومان اعتبار دائمی از بانک های عامل دریافت کنند و با بازپرداخت اقساط به بانک ، اعتبار جدید دریافت و امکان خرید برای آنها فراهم می شود .

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید داخل ، اصلاح الگوی مصرف و توسعه تجارت الکترونیک بیان کرد و گفت:‌ با اجرایی شدن طرح ملی خرید اعتباری ( میزان ) تقاضاها به کالاهای با کیفیت داخلی معطوف خواهد شد.
 
مدیر طرح ملی خرید اعتباری افزود: ‌بازپرداخت اقساط کالاهای خریداری شده از طریق این طرح 24 ماهه و با کارمزد سالانه دو درصد خواهد بود.
 
یزدانی گفت: ‌اقساط کالاهای خریداری شده هر ماه از فیش حقوقی کارکنان دولت کسر خواهد شد و اطلاعات مربوط به مقدار خرید ، نحوه بازپرداخت و مبلغ باقیمانده نیز از همین طریق به اطلاع آنان خواهد رسید.
 
وی افزود: دارندگان کارتهای خرید اعتباری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www. mizaan.ir اطلاعات مربوط به فروشگاه هایی را که امکان خرید از آنها وجود دارد همچنین ‌فهرست اقلام و قیمت کالاها را دریافت کنند .
 
مدیر طرح ملی خرید اعتباری همچنین از آغاز طرح فروش اینترنتی کالاهای داخلی در سه ماهه دوم امسال خبر داد و گفت: ‌در مرحله بعدی اجرای این طرح بازنشستگان و کارگران مشمول دریافت کارت خرید اعتباری خواهند شد .
 
هم اکنون بیش از 350 هزار نفر از کارکنان وزارت آموزش وپرورش کارت اعتباری خود را از طریق بانک ملی ،‌ بانک عامل اجرای طرح برای این وزارتخانه دریافت کرده اند و قرار است یک میلیون نفر از کارکنان این وزارتخانه مشمول اجرای طرح شوند .
 
همچنین تا کنون 30 هزار کارت از طریق دو بانک سامان و کشاورزی میان کارکنان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امور خارجه ،‌جهاد کشاورزی، علوم تحقیقات و فناوری ، دادگستری ، بازرگانی و قوه قضائیه توزیع شده است .
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  7  =