تخصیص منابع و سپرده های روستاییان به روستاها در پست بانک

رییس هیات مدیره پست بانک گفت : یکی دیگر از رویکردهای بانک در سال جهاد اقتصادی ، تخصیص منابع و سپرده های روستاییان به روستاها و مناطق محروم و کمک به تحقق عدالت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محبیان ضمن اعلام این مطلب گفت : بخش مهمی از مصداق این شعار در طی سالهای گذشته توسط پست بانک ایران با ایجاد و راه اندازی 13 هزار دفاتر خدمات بانکی روستایی در مناطق محروم محقق شده است و بر اساس شعار جدید، جهاد اقتصادی بانک در این مناطق توسعه دسترسی به خدمات الکترونیک و نوین در زمینه بانکداری است.
وی اظهار داشت : خدمات بانکداری الکترونیک و مدرن پست بانک ایران به عنوان یک ثمره ارزشمند به سمت مناطق محروم و روستایی داده شده و در ادامه این روند نسبت به تنوع بخشی و اسقرار دستگاههای پرداخت الکترونیک از قبیل؛ دستگاه های پایانه فروشگاهی (POS) و خود پرداز (ATM) در تمامی این دفاتر اقدام می شود.


مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به رسالت اصلی پست بانک ایران بر اساس اساسنامه مبنی بر حضور در مناطق خلاء خدمات بانکی و روستاها تاکید کرد : در تلاش هستیم نسبت به افزایش تنوع خدمات بانکی، ایجاد نمایندگی در پرداخت و دریافت به نمایندگی از تمام سازمانها و موسسات و جلوگیری از مسافرتهای غیرضروری روستاییان به مناطق شهری اقدام نماییم.


دکتر محبیان در ادامه تصریح کرد : از جمله برنامه های پست بانک ایران توسعه کمی وکیفی بانکداری بین الملل با کشورهای همجوار است و در تلاش هستیم از طریق توسعه همکاریها بین المللی بصورت متقابل در زمنیه بانکداری و ارزی نسبت به فعال سازی ظرفیت های مغفول پست بانک ایران اقدام نماییم.


وی در پایان گفت: قطعا بخش مهمی از اثرات توسعه همکاریهای بین المللی با موسسات مالی – پستی کشورهای همسایه، عاید مرز نشینان کشور و بازارچه های مرزی خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =