برندگان قرعه کشی بانک سپه مشخص شدند

با برگزاری مراسم قرعه کشی در حضور نمایندگان قانونی از دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی ج.ا.ا، برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک سپه مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  محسن ملکی رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در این مراسم اظهارداشت: در سی و سومین مرحله از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه 160هزار و 355 نفر از صاحبان حساب پس انداز برنده شناخته شده اند و از بانک سپه جوایز خود را دریافت می کنند.

وی افزود: بودجه اختصاص یافته برای جوایز این دوره بالغ بر 170 میلیارد و 504 میلیون ریال بود که به 160 هزار و 355 نفر اختصاص یافت. تعداد حسابهای مشمول شرکت در این مرحله قرعه کشی 3 میلیون و 32 هزار و 896 مورد بود.


ملکی گفت: در این مرحله از قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه 250 نفر کمک هزینه خرید مسکن، 500 نفر پژو SD 206، هفت هزار و 960 نفر جایزه نقدی یک میلیون ریالی و 151هزار و 645 نفر کمک هزینه خرید صنایع دستی دریافت می کنند.

وی افزود: در سی و سومین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز، حداقل موجودی حساب برای شرکت در قرعه کشی 200 هزار ریال بود.


بنابراین گزارش، به زودی اسامی برندگان و نوع جوایز آنها در اختیار شعب بانک قرار خواهد گرفت تا به اطلاع صاحبان این حساب ها رسیده شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  9  =