برگزاری اولین مسابقات رایانه ای کشور با حمایت بانک ملی

اولین مسابقات بازی های رایانه ای کشور با پشتیبانی بانک ملی ایران در اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با توجه به گسترش روزافزون بازی های رایانه ای و استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان از بازی های مذکور، برای نخستین بار در کشور این مسابقات به صورت یکپارچه در سطح ملی در اصفهان برگزار گردید.
 
در مراسم افتتاح بازی های مذکور آقای دهاقین رئیس اداره امور شعب استان اصفهان ضمن برشمردن اهمیت جایگاه جوانان در جامعه بیان داشت: اگر بخواهیم جامعه پویایی داشته باشیم ، باید در خصوص جوانان و علایق آنها سرمایه گذاری کنیم.
 
وی افزود: بانک ملّی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور در این راستا و با توجه به علاقه جوانان به تکنولوژی روز، تصمیم به حمایت از برگزاری این مسابقات گرفت.

همچنین آقای حسینی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم با تأکید بر اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات، از بانک ملّی ایران به سبب مشارکت در برگزاری این مسابقات تقدیرکرد.

گفتنی است نمایشگاه آخرین دستاوردهای بازی های دیجیتال نیز با حضور شرکت های خصوصی و عرضه کننده فن آوری های این رشته توسط مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملّی ایران و مسئولان بانک ملّی استان افتتاح شد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  1