راه اندازی ۲۴۰ دفتر روستایی پست بانک در زنجان

مدیر شعب پست بانک استان زنجان با اشاره به نقش دفاتر پستی ودفاتر خدمات بانکی درکاهش مسافرت های درون و برون شهری ،گفت:240 دفترخدمات بانکی روستایی در سطح استان زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسن شجاعی با اشاره به برخورداری دفاترخدمات بانکی روستایی از اینترنت پرسرعت افزود: با توجه به این نکته که دفاتر خدمات بانکی دفاتری با حجم کوچک و کارآیی بالا هستند، روستاییان بدون پرداخت هزینه می توانند از سایت اینترنتی دفاتر خدمات بانکی برای دریافت خدمات بهره گیرند.

وی، میزان اشتغالزایی دفاتر خدمات بانکی روستایی را 240 شغل عنوان کرد و ابراز داشت: پرداخت تمامی قبوض از طریق سامانه 09604، استفاده از اینترنت بانک و اس. ام.اس بانک در سطح روستاها از محورهای اصلی پست بانک با هدف تحقق دولت الکترونیک است.

مدیرشعب پست بانک استان زنجان با بیان این نکته که پست بانک به عنوان یکی از سرویس دهندگان به مردم در 240 دفتر روستایی این استان حساب آنلاین ایجاد کرده است، تصریح کرد: طبق آمار بانک مرکزی، پست بانک دومین بانک استان زنجان در اعلام شماره حساب سرپرست خانوارها برای دریافت یارانه بوده و 90 درصد افتتاح این حساب ها درسطح روستاها انجام شده است.

شجاعی از کاهش سه میلیون سفر در چهار ماهه اول سال جاری به واسطه فعالیت های پست بانک خبر داد و اظهار داشت:پرداخت سود سهام عدالت،یارانه نقدی و یارانه مسکن از جمله فعالیت های پست بانک در سطح روستاهای است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2