مدیرعامل بانک ملی هفته آینده معرفی می شود

حسینی مجددا در جلسه هیات مدیره بانک ملی حاضر شد:

وزیر امور اقتصادی و دارایی از معرفی مدیرعامل جدید بانک ملی در هفته آینده خبر داد و گفت:مراحل نهایی تأیید صلاحیتی وی در حال انجام است. وی همچنین اقدام خاوری در عدم بازگشت به کشور را اشتباه توصیف و و این کار را باعث اتهام های زیادی نسبت به وی ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سیدشمس الدین حسینی امروز در نشست هیئت مدیره بانک ملی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، گفت: این کار باعث شده اتهام های زیادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می رود وی بازگشته و به مسئولیت خویش عمل کند و پاسخگو باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اینکه محمودرضا خاوری در سال 87 و در زمان انتصاب تأیید صلاحیت شده بود، اظهار داشت: صلاحیت های عمومی وی از سوی مراجع ذیربط انجام شده بود کما اینکه صلاحیت های فنی و تخصصی وی نیز به تأیید بانک مرکزی رسید.

حسینی بیان داشت: مدیرعامل جدید بانک ملی هفته آینده تعیین می شود و مراحل نهایی تأیید صلاحیتی وی در حال انجام است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فرمایشات آقا فصل الخطاب است و باید با متخلفین و مجرمین قاطعانه برخورد شود با این حال کارهای اقتصادی هم مانند گذشته با قوت دنبال می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه در خصوص موضوع اخیر همه قوا هماهنگ هستند، تأکید کرد: هیئت مدیره بانک ملی نیز باید با تهیه گزارش های مستند و مستدل با مراجع رسیدگی کننده اعم از قوه قضائیه، مجلس و کمیته منتخب دولت همکاری لازم را معمول دارند.

حسینی خطاب به هیئت مدیره، مدیران و کارکنان بانک ملی، گفت: اقدام اخیر یک ضایعه برای بانک محسوب می شود و راه رفع آن جهاد مومنانه، همت مضاعف و تلاش در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است. باید شبانه روز تلاش شود و خدمات بهتر و بیشتری ارائه کنیم.

وی به نقش بانک ملی در اقتصاد ایران اشاره کرد و افزود: نباید در حمایت از تولید و خدمات بانکی رویکرد انقباضی بر بانک حاکم شود بنابراین همکارانم در بانک ملی فقط به تلاش زیاد و خدمات بیشتر به مردم، فکر کنند.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: جامعه به بانک ملی بعنوان نهاد مالی معتبر می نگرد و برنامه های ما در دولت نیز در همین جهت است.

بنابراین گزارش این دومین بار است که حسینی طی 10 روز اخیر در جمع هیات مدیره بانک ملی شرکت میکند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  2