ایجاد مکانیزم نظارت آنلاین و سیستم جامع اعتباری در دستور بانک مرکزی

سخنگوی شورای پول و اعتبار خبر داد:

بهمنی گفت:بانک مرکزی در راستای برخورد قاطعانه با متخلفان در سیستم بانکی کشور، اقداماتی از جمله تقویت کادرهای بازرسی، کوتاه کردن دوره های نظارت، ایجاد مکانیزم نظارت آنلاین و سیستم جامع اعتباری را در دستور کار خود قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ر، محمود بهمنی در نشست شورای پول و اعتبار خواستار تشکیل کمیته انتظامی و تقویت کنترل داخلی بانک ها در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تشکیل هیئت انتظامی بانک ها و اضافه شدن عضو جدید به شورای پول و اعتبار، بیان داشت: بانک مرکزی در راستای برخورد قاطعانه با متخلفان در سیستم بانکی کشور، اقداماتی از جمله تقویت کادرهای بازرسی، کوتاه کردن دوره های نظارت، ایجاد مکانیزم نظارت آنلاین و سیستم جامع اعتباری را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای پول و اعتبار با اطمینان به اینکه نظارت ها هوشمند خواهند شد، اضافه کرد: در همین راستا شناسایی ریسک و تقویت بازرسی و کنترل های داخلی بانک ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با درخواست از مردم جهت اطلاع دادن موارد تخلف بانکی به بازرسان داخلی بانک ها، تاکید کرد: مردم هرگاه تخلفی را مشاهده کردند می توانند بلافاصله به بازرسان داخلی بانک ها و همزمان به اداره نظارت بر بانک های بانک مرکزی اطلاع دهند تا با متخلفان به شدت برخورد شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سجاد قبادی می گوید

    ]چرابانک ملی کاری برای وام ازدواج نمیکنه.الان من 10 ماهه ازدواج کردم هیچ جاه بهم وام نمیدن.در صورتی که بعضی ها بامهر نکردن قباله ازدواج چندین بار وام میگیرن.چراباید سایت رو به روی ما بدبخت بیچاره ها ببندید.بعد از یک سال هم که شد میگین مهلت تمام شده.درصورتی که سایت ها بیخود و بی جهت بسته شده.قبادی از بابل09365114637

ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =