بانک ملی جمع آوری وجوه حاصل از نذورات و موقوفات را بر عهده گرفت

با امضای یادداشت تفاهم همکاری ،هدایت وجوه حاصل از نذورات ، بقاع متبرکه و موقوفات، از سوی سازمان اوقاف بر عهده بانک ملی قرار گرفت.

با حضور  دامغانیان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور، تفاهمنامه همکاری میان بانک و این سازمان منعقد شد.

 دامغانیان در مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری این دو سازمان که فتحی بیرانوند رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و تنی چند از مدیران بانک ملی ایران و سازمان اوقاف و امور خیریه حضور داشتند، با اشاره به اهمیت موقوفات و بقاع متبرکه ، انجام امور مربوطه در این خصوص را دارای ابعاد ارزشی و معنوی برای بانک ملی ایران عنوان کرد.

وی با ابراز امیدواری از گسترش تعاملات دو سازمان در آینده تصریح کرد: هدف بانک ملی ایران خدمت به نظام و مردم بویژه سازمان هایی است که دارای اهداف مقدس و معنوی هستند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدی با عنوان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به جهت نقش و جایگاه بانک ملی ایران تصمیم به انعقاد این تفاهمنامه همکاری گرفت، خواستار تشکیل جلسات مشترک میان مدیران دو سازمان جهت تعمیق و ارتقای همکاری ها شد.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین هدایت درآمدهای موقوفات و بقاع متبرکه گفت: هدایت وجوه حاصل از نذورات ، بقاع متبرکه و موقوفات، مسئولیت سنگینی بر عهده دو سازمان قرار می دهد و از طرفی ثواب و اجر معنوی نیز به همراه دارد.

گفتنی است انعقاد این تفاهمنامه به همت اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع صورت گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  2  =