سیف ششمین گزینه احتمالی مدیر عاملی بانک ملی

نام ولی‌الله سیف به عنوان یکی از نامزدهای مدیرعاملی بانک ملی ایران در راهروهای وزارت امور اقتصادی و دارایی شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا ولی‌الله سیف تا پیش از سال 84، سال‌ها مدیرعامل بانک ملی و پیش از آن بانک صادرات بود که در موج معروف تغییرات مدیران عامل بانک‌ها به همراه چند مدیر دیگر در سال 84 برکنار شد.

 وی پس از آن مدیریت فیوچربانک بحرین را بر عهده گرفت و در بازگشت به ایران بیش از یک سال است که مدیرعامل بانک کارآفرین است.
حالا از او به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی مدیرعاملی بانک ملی ایران نام برده می‌شود.

با این حال مدیرعامل اسبق بانک ملی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و به خبرنگار ایسنا می‌گوید: "در این باره با من صحبتی نشده است".
پیش از او حسین قضاوی هم رفتنش به بانک ملی را در حد شایعه دانسته بود.

پیش از این از قضاوی ،دامغانیان ،خاکی، پاشایی فام و تاجگردون نیز به عنوان گزینه های دیگر مدیر عاملی بانک ملی نام برده شده است.

در این راستا قضاوی و تاجگردون با تکذیب این مسئله اعلام کردند که تمایلی به  نشستن روی صندلی مدیریت بانک ملی ندارند. اما پاشایی فام تا اکنون واکنش منفی یا مثبت از خود نشان نداده همچنین دوعضو هیات مدیره بانکی ملی یعنی دامغانیان و منصور خاکی نیز در خصوص مطرح شدن نامشان در میان گزینه های احتمالی مدیریتی بانک ملی موضعی اتخاذ نکردند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −    =  76