هشداربه احتمال کاهش رتبه اعتباری فرانسه

همزمان با تضعیف اوضاع اقتصادی دولت فرانسه، موسسه اعتبارسنجی مودیز روز دوشنبه درباره احتمال کاهش رتبه اعتباری این کشور طی ماه های آینده هشدار داد.

موسسه اعتبار سنجی مودیز در گزارش سالیانه خود به چشم انداز منفی کاهش رتبه اعتباری فرانسه طی ماههای آینده پرداخت که دومین اقتصاد بزرگ در منطقه یورو و بالاترین رتبه اعتباری را در حال حاضر در موسسه مودیز و دیگر نهادهای اعتبارسنجی داراست. موسسه مودیز اعلام کرد اوضاع مالی دولت فرانسه همانند سایر کشورهای منطقه یورو تضعیف شده است چرا که بحران اقتصادی و مالی جهانی منجر به افزایش بدهی های دولت فرانسه شده است.

در این گزارش آمده است به نظر می رسد بالا رفتن بدهی های فرانسه ، چشم انداز رتبه اعتباری ++ A این کشور را تحت تاثیر و فشار قرار داده است.

موسسه اعتباری مودیز اعلام کرد چنانچه فرانسه خواستار حفظ رتبه اعتباری بالای خود است باید همچنان متعهد به اجرای اصلاحات مالی و اقتصادی ضروری خود باشد. موسسه مودیز در ادامه گزارش خود تاکید کرد این موسسه طی سه ماه آینده چشم انداز پیشرفت دولت فرانسه را در اجرای این اقدامات اصلاحی نظارت و بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری فرانسه از پاریس گزارش داد ، این گزارش در حالی منتشر شده است که آلمان درباره یافتن راه حلی برای بحران بدهی منطقه یورو در نشست سران قریب الوقوع اتحادیه اروپا ابراز ناامیدی کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  59