پرداخت هزینه های درمانی جانبازان توسط بانک رفاه

مدیر عامل بانک رفاه گفت: هر گونه امکانات رفاهی که دولت برای جانبازان مصوب و ابلاغ کند، در بانک رفاه قابل اجرا بوده و با برنامه های پیش بینی شده، در آینده ای نزدیک تمامی هزینه های درمانی جانبازان از طریق بانک رفاه پرداخت می شود.

سید ضیاء ایمانی با اعلام این خبر در حاشیه همایش تجلیل از جانبازان کشور در مازندران افزود: در سال جاری حدود 3 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی از جمله خرید مسکن ایثارگران در کشور پرداخت  شده و یا در حال پرداخت است.

وی همچنین از رشد 50 درصدی اعتبارات در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین بخش مسکن اعم از مسکن ایثارگران، مسکن روستایی و نیز قرض الحسنه طرح خود اشتغالی در قالب مشاغل خانگی در بانک رفاه خبر داد.

مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: کارکنان ایثارگر بانک رفاه می توانند با استفاده از ماموریت آموزشی ویژه ایثارگران در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل شده و از مزایای مدرک تحصیلی بهره مند گردند.

ایمانی در پایان با اشاره به اینکه جانبازان سند افتخار این کشور هستند، تصریح کرد: جانبازان سند افتخار نظام هستند که به ندای امام  و مقتدای خویش لبیک گفته و در این راه با اهدای بخشی از وجود خود دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72