حسابهای جاری مسدود بانک صادرات به صورت مشروط رفع انسداد شد

دارندگان حساب برای تکمیل اطلاعات دو هفته فرصت دارند:

بانک صادرات اعلام کرد: این بانک برای کاهش مشکلات مشتریان، کلیه حساب‌های جاری مسدود شده را از حالت انسداد خارج و از این گروه از مشتریان خواسته می‌شود تا ظرف دو هفته آینده با ارایه مدارک هویتی خود به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک صادرات با  صدور اطلاعیه ای ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر اعالام کرد: این بانک در راستای اجرای دستورالعمل الزام‌آور بانک مرکزی ج.ا.ا موقتاً نسبت به انسداد تعدادی از حسابهای مشتریان خود که دارای اطلاعات هویتی ناقص وکد ملی نامعتبر بودند اقدام نموده است.

این اطلاعیه می افزاید:حسابهای مذکور بلافاصله پس از مراجعة مشتریان به شعبه مربوطه و تکمیل اطلاعات به صورت آنی رفع انسداد می‌شوند.

درعین حال برای کاهش مشکلات مشتریان، کلیه حساب‌های جاری مسدود شده را از حالت انسداد خارج و از این گروه از مشتریان خواسته می‌شود تا ظرف دو هفته آینده با ارایه مدارک هویتی خود به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند.

بانک صادرات در اطلاعیه خود آورده است:در ضمن مشتریانی که حساب‌های غیر جاری آنها مسدود شده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی به شعبه مراجعه و اقدام به رفع مسدودی حساب خود نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  50  =  51