جیرینگ همراه اول درانتظارمجوزبانک مرکزی

معاون بازاریابی ،فروش و خدمات مشترکین شرکت ارتباطات سیار گفت: برای راه اندازی خدمات کیف پول موبایلی یا سرویس جیرینگ همراه اول منتظر مجوز بانک مرکزی هستیم .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدمهدی عطوفی در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه تلکام 2011 برگزار شد، اظهار داشت: سرویس جیرینگ یا جابجایی پول از طریق تلفن همراه در نمایشگاه تلکام 2010 ( سال گذشته) از سوی شرکت ارتباطات سیار ، برای نخستین بار در کشور معرفی و بصورت آزمایشی راه اندازی شد .

وی افزود: بهره برداری از این سرویس هم اکنون در برخی روستاهای کشور شروع شده و در حال حاضر این سرویس در دفاتر خدمات ارتباطی 400 روستای کشور ارایه می شود.

وی با بیان اینکه انتقال پول در هر سیستمی نیازمند کسب مجوز از بانک مرکزی است، گفت: با کسب مجوز از بانک مرکزی انتقال پول از طریق تلفن همراه در سراسر کشور امکان پذیر خواهد شد .

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد که مرحله آزمایشی سرویس جیرینگ همراه اول سال گذشته انجام شد و طی یک سال اخیر هماهنگی هایی با بانک مرکزی در حال انجام بود که تقریباً نهایی شده است .

عطوفی از انعقاد قرارداد همراه اول با 15 شرکت در بخش خدمات ارزش افزوده خبر داد و گفت: نمونه آزمایشی برنامه فروشگاهی (APP STORE) همراه اول بر بستر سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه هم اکنون در نمایشگاه ایران تلکام 2011 رونمایی شده و در اوایل سال 91 به صورت رسمی به بهره برداری می رسد .

وی سپس به تشریح آخرین وضعیت پرتال خدمات ارزش افزوده همراه اول (پردیس همراه اول ) پرداخت و گفت: از طریق این پردیس شرکت های ارائه دهنده سرویس بر بستر اپراتور اول خدمات مختلفی را در قالب پیامک و پیام چند رسانه ای (MMS )ارائه خواهند داد.

وی در ادامه افزود: امسال برنامه فروشگاهی همراه اول بصورت آزمایشی راه اندازی می شود و قرار است در این راستا ایده های خلاق مشترکان را کاربردی کنیم.

وی ابرازامیدواری کرد با سازو کارهای لازم ، بهر برداری رسمی از این پروژه ابتدای سال آینده آغاز شود.

معاون شرکت ارتباطات سیار سهم این اپراتور از بازار تلفن همراه کشور را 65 درصد عنوان کرد و با اشاره به سرویس های ارائه شده در نمایشگاه تلکام گفت: سرویس های باندلینگ سیمکارت و گوشی ( عرضه گوشی به همراه سیم کارت ) از جمله سرویس های در حال عرضه در این نمایشگاه است، به نحوی که سیم کارت همراه اول با گوشی سامسونگ با تخفیف 35 درصدی برای متقاضیان همراه اول عرضه می شود.

وی ادامه داد : هم اکنون بیش از 100 هزار نسخه از باندلینگ گوشی و سیمکارت همراه اول در سراسر کشور توزیع شده و تا پایان سال به یک میلیون نسخه خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  8