مشخصات کاندیداهای اصولگرایان

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان‌ گفت: در حال حاضر همه نیروهای اصولگرا وارد میدان شده‌اند اما جبهه پایداری هنوز جواب مشخصی نداده و سعی داریم تا با رعایت اصول اصولگرایی و اخلاق‌مداری با این عزیزان نیز به وحدت برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، منوچهر متکی شامگاه امروز در جمع اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تمام اقدامات لازم برای ساماندهی کردن تلاش‌های هیئت سه نفره منتخب رئیس جمهوری انجام گرفته و با همراهی متفاوت جامعتین با احساس مسئولیت مشترک همه اصولگرایان وارد میدان شده‌اند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور نهم با شکوه خاصی برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر همه نیروهای اصولگرا وارد میدان شده‌اند اما جبهه پایداری هنوز جواب مشخصی نداده و سعی داریم تا با رعایت اصول اصولگرایی و اخلاق‌مداری با این عزیزان نیز به وحدت برسیم.
 
جبهه پایداری فقط روزهای باقی‌مانده فرصت دارد

متکی افزود: جبهه پایداری مهلت دارد تا ظرف روزهای باقی مانده نظر مساعد خود را برای قرار گرفتن در ترکیب جبهه متحد اصولگرایان اعلام کند.
 
داشتن قابلیت‌های شخصی و ظرفیت رای‌آوری ‌شاخصه اصلی کاندیداهای اصولگرایان

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان کشور در ادامه گفت: حدود یک دهه است که اصولگرایان در ساختار تشکیلات سیاسی نظام حضور دارد و در این مدت نیز تلاش کرده‌ایم تا از کارهای خود ارزیابی داشته و نقاط ضعف خود را رفع کنیم.

متکی وفاداری به شاخص‌های اصولگرایی، داشتن قابلیت‌های شخصی و ظرفیت رای آوری را شاخصه اصلی کاندیداها برای حضور در عرصه انتخابات دانست و اضافه کرد: همگی باید بدانیم که رای اصلی از ناحیه مردم تامین می‌شود.

وی فصل‌الخطاب جبهه متحد اصولگرایان را رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر در جایی کج رفتیم باید برگردیم و نباید جلو و عقب بیفتیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =