آغاز به کار ۵ باجه خدمات مالی مؤسسه توسعه درتهران

ه منظور جلب نظر مشتریان و تقویت هر چه بیش تر ارتباط آنان با مؤسسه توسعه، باجه‌های ارائه خدمات مالی در برخی شعب این موسسه، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی 5 باجه خدمات مالی در تهران، در فاز بعدی این طرح باجه خدمات مالی در شهرستان های مشهد ، تبریز ،اصفهان نیز راه اندازی خواهد شد .

مؤسسه توسعه با راه اندازی باجه های خدمات مالی در شعب منتخب خود سعی دارد ، سوپر مارکت های مالی که تلاشی فراگیر برای تمرکز موثر بر نیازهای مشتریان و خلق راه حل های بانکی، بیمه ای ، کارگزاری و … متناسب جهت پاسخ گویی موثر تر و دقیق به خواسته های مشتریان در بازارهای پول، سرمایه و بیمه است، را تقویت کند.

باجه‌های خدمات مالیمؤسسه توسعه، ارائه دهنده انواع خدمات بازارهای مالی و در این مرحله دربرگیرنده خدمات کارگزاری، بازار سرمایه (بورس )، خدمات مالی و مشاوره ای، خدمات صرافی و خدمات ارزی، خدمات مشاوره بیمه ای و ارائه انواع خدمات در حوزه های بازارهای مالی است .

از مهم‌ترین دست‌آوردهای طرح یاد شده، دسترسی آسان مشتریان به سرویس‌های خدمات مالی و پولی، رسیدگی سریع به درخواست های شهروندان، ارائه انواع خدمات سریع و آسان و صرفه جویی در وقت مشتریان با ارائه خدمات در قالب در بسته های پولی، بیمه ای و مالی است.

از دیگر وظایف این باجه‌ها، تبیین آیین‌نامه‌ها و ارائه مشاوره در زمینه های مذکور، معرفی خدمات جدید و کاربردی است.

دیگر فعالیت‌های مهم این باجه ها مدرنیزه کردن خدمات، ارتقای فرهنگ سرویس دهی به مشتریان و پدید آوردن محیطی صمیمانه برای آگاهی یخشی به مخاطبان است.

باجه داران خدمات مالی به عنوان سفیران بانک اخلاق محور در 5 شعبه منتخب، علاوه بر مشاوره های بیمه ای و کارگزاری ، بازار سرمایه (بورس) ، مشاوره در زمینه های مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، روش های تامین مالی و ارائه راهنمایی های لازم در خصوص وضعیت بازار های مالی به مشتریان علاوه بر سرویس های رایج بانکی را به عهده دارند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄  11  =