انسداد حسابهای فاقد اطلاعات هویتی صحیح در بانک صادرات از تاریخ ۱۰ دی

بانک صادرات ایران در راستای اجرای دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا و به منظور اصلاح و تکمیل اطلاعات هویتی مشتریان، حساب‌های که اطلاعات هویتی آنها ناقص است را از تاریخ 10 دی ماه سالجاری غیرفعال می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تکمیل بانک جامع اطلاعات هویتی مشتریان و همچنین اجرای کامل دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا درنظر دارد، دراولین مرحله از دور دوم اصلاح اطلاعات هویتی مشتریان، آندسته از حساب‌های که مانده آنها کمتر از یکصد هزار ریال و دارای اطلاعات هویتی ناقص و طی سه ماه اخیر فاقد گردش عملیاتی و تراکنش مالی بوده‌اند را از تاریخ 10 دی ماه سالجاری غیرفعال کند.

براین اساس از مشتریان حقیقی و حقوقی درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از غیرفعال شدن حساب‌ها و بهره‌مندی از خدمات آتی این بانک با ارایه اصل کارت ملی و شناسنامه و یا اسناد و مدارک شرکت به نزدیک‌ترین شعبه بانک صادرات ایران مراجعه و نسبت به تکمیل و اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

گفتنی است عمده حساب‌های که دارای اطلاعات هویتی ناقص هستند درسالهای دور نزد این بانک افتتاح شده‌اند که با اصلاح و تکمیل اطلاعات هویتی آنها به صورت اتوماتیک و در روز بعد فعال خواهند شد.

شایان ذکر ‌است بانک صادرات ایران در انجام رسالت خدمات رسانی خویش به آحاد ملت و در اجرای دستورالعمل‌هایی بانک مرکزی ج.ا.ا تاکنون موفق به اصلاح هویتی 4/96 درصد از حسابهای فعال شده و از سایر مشتریان درخواست می‌شود تا درمدت زمان باقیمانده به منظور تکمیل اطلاعات هویتی حسابهایشان به شعب این بانک مراجعه نمایند.

بنابراین گزارش این بانک در اخرین اطلاع رسانی خود از مراجعه بیش از 11 و نیم میلیون صاحب حساب به شعب این بانک برای اصلاح اطلاعات هویتی خود خبر داده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄    =  11