صدور و شارژ بلیط شهروندی در بانک شهر

ر نشست مشترک مسئولین شهرداری شیراز و بانک شهر مقرر شد به منظور رفاه هرچه بیشتر شهروندان شیرازی، از خردادماه سال آینده صدور و شارژ کارت بلیط شهروندی ویژه اتوبوس های شهری شیراز از طریق بانک شهر صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر حمیدرضا ریاحی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر در این نشست ضمن ابراز خرسندی از روند توسعه رو به رشد بانک شهر در استان فارس اظهار داشت: در آینده نزدیک علاوه بر صدور و شارژ کارت های بلیط الکترونیکی شهروندی شهرداری شیراز، دیگر خدمات نوین پرداخت نیز از طریق کارت بلیط الکترونیکی بانک شهر در استان فارس عملیاتی خواهد شد.

ریاحی افزود: با تعویض و ارتقاء کارت های بلیط الکترونیکی فعلی، بانک شهر امکان کاربرد کارت های جدید برای پرداخت در سایر خدمات شهری و همچنین استفاده این کارت ها در شبکه بلیط الکترونیکی تهران و بالعکس را فراهم خواهد نمود.

وی حرکت به سوی بانکداری الکترونیک، سرعت در ارائه خدمات و در نهایت آسایش و رفاه حال شهروندان را از اهداف اساسی بانک شهر عنوان کرد و گفت: خدمات نوین بانک شهر در آینده نزدیک و در قالب های بسیار پیشرفته تر در سبد خدمات الکترونیک عرضه خواهند شد.

در این نشست همچنین مهندس اسدی معاون مالی و اداری شهرداری شیراز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت توسعه شعب بانک شهر در استان فارس ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در این بانک، شهروندان شیرازی از خدمات نوین بانکی در مجموعه بسیار گسترده تری از خدمات شهری بصورت کارت شهروندی بهره مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  40