پاسخگویی صدای سپهر به ۲۵ هزار مشتری

صدای سپهر بانک صادرات ایران با شماره تلفن (09602) در دی‌ماه سالجاری به بیش از 25 هزار مشتری پاسخ داد.به گزارش

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک صادرات ایران ، مرکز صدای سپهر که به منظور ارایه خدمات غیر حضوری، راهنمای و رفع مشکلات مشتریان در مهرماه سال گذشته  راه اندازی شده و از بدو تاسیس تا پایان دی ماه سالجاری توانسته است پاسخگوی حدود 720 هزار نفر از مشتریان و متقاضیان باشد و در دی ماه سالجاری کارشناسان این حوزه به 25 هزار نفر از هموطنان در زمینه‌های مختلف بانکی مشاوره و راهنمایی ارایه کرده‌اند.

گفتنی است که مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سئوالات مشتریان در زمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادات، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک ، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع از وضعیت سهام و … ایجاد شده است و نقش برجسته‌ای در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات دیگری همچون انتقال وجه، دریافت رمز حساب، مسدود نمودن کارت، تغییر رمز حساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

شایان ذکراست که بیشترین تماسها به منظور ارتباط با بخش‌های تلفنبانک، پرداخت قبوض، بانکداری اینترنتی و واریز یارانه‌ها بوده است و هموطنان می‌توانند به منظور بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری این مرکز با شماره تلفن 09602 که در سراسر کشور قابل دسترس می‌باشد، تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  26  =  36