طراحی ابزارهای جدید مالی در بانک ملی ایران

فرشاد حیدری در دومین نشست هیات مدیره تاکید کرد:

مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام داشت: بانک ملی ایران در حوزه تسهیلات کلان باید به سمت ابزارهای جدید مالی حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکفرشاد حیدری در دومین نشست هیات مدیره با مدیران امور بانک ملی ایران افزود: در زمینه تسهیلات خرد به مشتریان نیز نباید هیچ گونه کوتاهی صورت پذیرد و لازم است نیازهای مشتریان تامین گردد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه این جلسه تاکید کرد: مدیران امور باید به روند تصمیم سازی و تصمیم گیری در بانک کمک کنند و در صورت لزوم ، اختیارات مورد نیاز به آن ها تفویض می شود.

وی با اشاره به برنامه های جدید این بانک گفت: محصولات جدید بانکی در قالبی مدرن، مکانیزه و مشتری پسند باید به سرعت طراحی و عرضه شود.
حیدری افزود: با چنین اقدامی ، در انجام امور مشتریان تسریع صورت می گیرد و از طرفی کسری کادر شعب نیز برطرف می شود.

وی ابراز داشت: موازی کاری ها در ساختار بانک باید شناسایی و به سرعت حذف شوند تا فرایند انجام کارها کوتاهتر شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: بخش انفورماتیک بانک باید به سرعت امکانات و اطلاعات لازم را در دفاتر مدیران امور ارائه نماید به طوری که مدیران امور تمامی موارد لازم در مورد اطلاعات و عملکرد بانک نظیر منابع، مصارف، مطالبات ، سود و … را برای اتخاذ تصمیمات صحیح و سریع در اختیار داشته باشند.

به گفته وی بخش اعتباری بانک ملی ایران باید ایجاد بخش ویژه مشتریان کلان را به سرعت اجرایی کند تا با نظارت و کنترل بر فعالیت های کاری مشتریان کلان‏، بهترین پاسخ به درخواست های تسهیلاتی آن ها ارائه و در عین حال از معوق شدن تسهیلات اعطایی نیز جلوگیری شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان این جلسه با اشاره به طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه واحدهای ستادی این بانک در تهران گفت: اجرای این طرح برای افزایش بهره وری واحدها و رفاه کارکنان ستادی صورت گرفته است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  9