صدور امضای دیجیتال برای مشتریان بانکی از نیمه اسفندماه

دبیر کل بانک مرکزی خبر داد:

دبیر کل بانک مرکزی گفت: موارد مرتبط با امضای دیجیتال به بانک ها اعلام شده و از تمامی بانک ها درخواست کردیم، اسامی مشتریان خود را که از بانکداری اینترنتی استفاده می کنند به بانک مرکزی ارایه کنند.اطلاعات مربوط به مشتریان در این زمینه به بانک مرکزی ارایه شده و در 10 تا 15 روز آینده شروع به صدور امضای دیجیتال در سیستم بانکی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمود احمدی، با بیان این که، زیر ساخت های امضای دیجیتال خرداد ماه سال جاری انجام شده است، اظهار داشت: موارد مرتبط با امضای دیجیتال به بانک ها اعلام شده و از تمامی بانک ها درخواست کردیم، اسامی مشتریان خود را که از بانکداری اینترنتی استفاده می کنند به بانک مرکزی ارایه کنند.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به مشتریان در این زمینه به بانک مرکزی ارایه شده و در 10 تا 15 روز آینده شروع به صدور امضای دیجیتال در سیستم بانکی خواهیم کرد.

احمدی در مورد لایحه حذف چهار صفر نیز گفت: این بحث مدت ها است در بانک مرکزی در حال انجام است و حوزه اقتصادی بانک مرکزی در یک سال گذشته در این زمینه فعالیت کرده و اقتصاددانان، کارشناسان و افرادی که مخاطب این بحث هستند در این مورد اظهار نظرهایی را انجام داده اند.

وی در خصوص ضرورت حذف چهار صفر، اظهار داشت: به عنوان مثال ارزش میزان فلزی که در سکه های 100 یا 200 تومانی که کوچکترین سکه های رایج محسوب می شوند، بالا است و دلایلی نظیر این امر سبب شده تا حذف صفر از پول ضروری شود.

احمدی تصریح کرد: کار حذف چهار صفر در بانک مرکزی در حال انجام است، زیرا این بانک برای اجرای سیاست های اقتصادی و پولی همواره باید آماده باشد، تا به محض اعلام سیاست های کلان آن را اجرایی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  16