اونس جهانی طلا روی خط افزایش

اونس جهانی طلا روز دوشنبه در حالی کار خود را با افزایش آغاز کرده است که بسیاری از سرمایه داران به نتیجه جلسه رهبران اروپایی بسیار خوش بین هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از طلا، خبرگزاری رویترز، خوش بینی سرمایه داران به حل بحران اقتصادی یونان از یک سو و کاهش نرخ بهره ی بانکی در بانک مرکزی چین از سوی دیگر سبب شده اند که بهای اونس جهانی طلا با افزایش رو به رو شود.

کاهش نرخ بهره ی بانکی در بانک مرکزی چین نه تنها باعث افزایش بهای اونس جهانی طلا شده است بلکه سبب شده است که نسبت واحد پولی دلار و ین نیز در مقایسه با واحد های پولی دیگر با کاهش رو به رو شود.

لازم به ذکر است که امروز رهبران اروپایی و سران صندوق بین المللی پول در جلسه ای تصمیم نهایی را در مورد پرداخت وام به یونان خواهند گرفت. نتایج این جلسه در حدود ساعت 7:30 شب مشخص خواهد شد.

کارشناسان بر این عقیده اند که در صورت مثبت بودن نتایج این جلسه ما شاهد جهش مثبتی در بازارهای مبادلاتی طلا و سهام خواهیم بود.

کارشناسان بر این عقیده اند که بر طبق نمودارهای تکنیکال بهای طلا در روز دوشنبه تا 1747 دلار در هر اونس نیز با افزایش رو به رو خواهد شد.

طلا در تحویل فوری در روز دوشنبه با اعلام ساعت 4:6 دقیقه به وقت لندن با 0.6 درصد افزایش رو به رو شد و به 1733 دلار در هر اونس رسید. این افزایش بیشترین میزان افزایش بهای اونس طلا در یک روز طی دو هفته ی گذشته بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄  7  =