تقویت سیستم پرداخت موبایلی با استفاده از کدهای QR

توسط مسترکارت انجام شد:

MasterCard Worldwide آزمایش یک سیستم پرداخت موبایلی را در استرالیا آغاز کرده است که به کاربران امکان انتخاب استفاده از بارکد و یا تراشه داخلی پرداخت را می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قه نقل از ایران کیش،این شبکه پرداخت می‌گوید که اپلیکیشن QkR در سالن‌های سینما، تئاترهای زنجیره‌ای Hoyts و بانک Commonwealth در سیدنی آزمایش می‌شود.

کاربران قادر به خرید و پرداخت مبلغ غذایشان با اسکن کردن کد QR، بارکد مربعی مورد استفاده در تبلیغات چاپی و پوسترها، هستند. بارکد اطلاعات را ارایه می‌کند یا هنگام اسکن کردن با دوربین تلفن هوشمند، اپلیکیشن را فعال می‌کند.

سیستم با تایپ کردن و یا استفاده از تراشه‌های NFC نیز کار می‌کند.

مت بار، مدیر توسعه بازار و نوآوری  MasterCardدر استرالیا در وبلاگی اعلام کرد: «اپلیکیشن QkR امکان مشاهده لیست غذا و آشامیدنی، سفارش و پرداخت در جا را فراهم می‌کند. هدف از آزمایش Hoyts کاهش افراد منتظر در صف و ایجاد قابلیت خرید غذا با استفاده از سیستم بی‌سیم برای آن‌ها در صندلی‌هایشان در تئاتر است.»

بار نوشت: «تیم آزمایشگاهی MasterCard بار اول QkR را در سال گذشته در کنار سیستمی برای خرید با استفاده از کنترل‌کننده بی‌سیم بازی شرکت مایکروسافت، Kinect، معرفی کرد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3