دریافت تسهیلات اولویت ۶۲ درصد دارندگان پایانه های فروشگاهی

پذیرندگان کارت از بانکها چه انتظاراتی دارند؟

یک نظر سنجی در تهران نشان می دهد: 62 درصد از پذیرندگان ارایه تسهیلات بانکی را اولین انتظار از یک بانک می‌دانند، 40 درصد از پذیرندگان پاسخگویی مناسب به مراجعان و احترام به مشتری را دومین انتظار خود از یک بانک می‌دانند. 34 درصد از آنها ساده‌سازی ارایه خدمات بانکی و 29درصد از پذیرندگان ارایه خدمات بانکی نوین را سومین انتظار خود از یک بانک می‌دانند

نمودار

با توجه به نمودار شماره 1، اولویت‌بندی پذیرندگان درباره انتظارات آن‌ها از یک بانک بدین قرار است: 62 درصد از پذیرندگان ارایه تسهیلات بانکی را اولین انتظار از یک بانک می‌دانند، 40 درصد از پذیرندگان پاسخگویی مناسب به مراجعان و احترام به مشتری را دومین انتظار خود از یک بانک می‌دانند. 34 درصد از آنها ساده‌سازی ارایه خدمات بانکی و 29درصد از پذیرندگان ارایه خدمات بانکی نوین را سومین انتظار خود از یک بانک می‌دانند (به دلیل اختلاف کم، ارایه خدمات بانکی نوین و ساده‌سازی ارایه خدمات بانکی، به‌طور مشترک انتظار سوم مشتریان از یک بانک است). 44 درصد از پذیرندگان ساده‌سازی ارایه خدمات بانکی را چهارمین انتظار خود از یک بانک می‌دانند.

مدیران و کارکنان شرکت‌های بزرگ اقتصادی معتقدند که مبنای ارزیابی عملکرد کارکنان این شرکت، میزان رضایت مشتریان است و ارایه راهکارهای جدید و اصلاح امور، از طریق پیشنهادها و رهنمودهای مشتریان به دست می‌آید. بنابراین نقدپذیری را نشانه بلوغ و رشد خود می‌دانند.

برای هر شرکتی لازم است که به منظور بهبود عملکرد کارکنان‌ خود به طور دقیق‌تر به بررسی بخش‌های موجود بپردازد.

ما چه کرده‌ایم

شرکت ایران‌کیش نیز برای بهبود شرایط و  ارایه خدمات برتر طی یک بررسی دقیق به عملکرد بخش‌های مختلف شرکت، نظیر عملیات پشتیبانی و نصب (سرعت نصب پایانه، نحوه پاسخ‌دهی کارشناسان بازاریابی و پشتیبانی، کیفیت خدمات فنی  ارایه‌شده توسط کارشناسان پشتیبانی)، عملیات مرتبط با مرکز تماس (سرعت مراجعه کارشناس برای رفع خرابی بعد از تماس پذیرنده، پاسخگویی و ارایه خدمات تلفنی)، خدمات فنی پایانه فروش (عملکرد فنی پایانه فروش، سرعت انجام تراکنش و کیفیت آن، نوآوری در خدمات نرم‌افزاری نظیر ریز تراکنش و خرید شارژ و پرداخت قبوض) و خدمات بانکی ارایه شده (تسهیلات اعطایی بانک در قبال نصب کارتخوان، خدمات کلی بانک) پرداخته است تا بتواند با توجه به نظرات پذیرندگان محترم در کاهش کاستی‌ها و کمبودهای احتمالی اقدامات لازم را انجام دهد و با ارایه خدمات برتر به مشتریان رضایت خاطر آن‌ها را جلب نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  10