سکه ۷۴۶ هزار تومان /طلا ۱۶۳۶ دلار

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ سکه طرح قدیم را 760 هزار تومان و طرح جدید را 746 هزار تومان اعلام کرد. همچنین بهای طلا در بازارهای جهانی روز شنبه برای دومین روز متوالی افزایش یافت زیرا سطح اشتغال در آمریکا، کمتر از آنچه انتظار می رفت، افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از مهر محمد کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز شنبه در بازار 760 هزار تومان و طرح جدید را 746 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: نرخ هر قطعه سکه نیم بهار آزادی امروز 376 هزار تومان، ربع بهار 197 هزار تومان و سکه گرمی 105 هزار تومان است.

وی نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار را در بازار داخلی در روز جاری 76 هزار تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی را 1334 دلار ذکر کرد.

افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی

بهای طلا در بازارهای جهانی روز شنبه برای دومین روز متوالی افزایش یافت زیرا سطح اشتغال در آمریکا، کمتر از آنچه انتظار می رفت، افزایش پیدا کرد.

به گزارش بلومبرگ، افزایش کمتر از انتظار سطح اشتغال در آمریکا، این گمان را تقویت می کند که بانک مرکزی آمریکا بار دیگر به سیاستهایی روی آورد که اقتصاد این کشور را تحریک کنند.وزارت کار آمریکا اعلام کرد، سطح اشتغال این کشور در ماه مارس (10 اسفند تا 12 فروردین) 120 هزار شغل افزایش پیدا کرده است.
 
این در حالی است که میانگین پیش بینی 80 اقتصاددان که از سوی بلومبرگ مورد پرسش قرار گرفته اند، افزایش 205 هزار شغل در ماه مارس است.
بهای طلا برای تحویل فوری روز شنبه در بازار کامکس نیویورک 3/0 درصد افزایش یافت و به یک هزار و 636 دلار و 43 سنت در هر اونس رسید.

بهای طلا از پایان سال 2008 تا کنون 86 درصد افزایش یافته است زیرا بانک مرکزی آمریکا برای تحریک اقتصاد، هزینه استقراض یا نرخ بهره را به حداقل مقدار خود رساند و دو هزار میلیارد و 300 میلیون دلار اوراق قرضه دولتی خریداری کرد.
  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −  84  =