بانک صادرات ۶۰ هزار وام اشتغالزایی پرداخت کرد

بانک صادرات برای افزایش اشتغال، رفع بیکاری از جامعه و انجام تکالیف اجتماعی خود در سال 1390، به 59 هزار و 771 نفر وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی و کسب و کار خرد پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این بانک برای افزایش سطح اشتغال، رفع بیکاری وکمک به افراد کم درآمد جامعه در سال 90، به 59 هزار و771 نفر وام خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کسب و کار خرد پرداخت کرد. براساس این گزارش، بانک صادرات درسال گذشته مبلغ یک هزارو 130 میلیارد ریال به 14 هزار و 391 نفر تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده وهمچنین مبلغ یک هزار و 505 میلیارد ریال تسهیلات را به بخش مشاغل خانگی وکسب و کار خرد اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید،سقف تسهیلات فردی وام خوداشتغالی در این بانک مبلغ 100 میلیون ریال و تسهیلات مشاغل خانگی50میلیون ریال است که در قالب عقد قرض‌الحسنه به معرفی شدگان سازمان‌های نظیرکمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، صندوق مهرامام رضا(ع)، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی پرداخت می‌شود.

آمارهای عملکردی این بانک نشان می‌دهند که مدیریت شعب این بانک در استان فارس توانسته است بیشترین اعتبارات را جذب و به مددجویان پرداخت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2