پست بانک کار بزرگی را در روستاها انجام می دهد

دکترمحبیان:

حضور دفاترخدمات بانکی پست بانک در روستاها و مناطق محروم و ارائه خدمات متنوع بانکی در این مناطق کار بسیار بزرگ و مقدسی است که فقط اجر معنوی آن نصیب کارکنان زحمتکش این بانک می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی پست بانک ایران،دکترمحبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در شورای اداری پست بانک استان زنجان ضمن بیان این مطلب گفت: ارائه خدمات منحصر به فرد توسط پست بانک در روستا و مناطق محروم مزیت مطلق این بانک نسبت به سایر بانک های کشور است چون هدف پست بانک در این مناطق سودآوری و کسب درآمد نیست بلکه به دنبال ارائه خدمت و گسترش عدالت است.

وی افزود: استان زنجان نسبت به سایر استانهای کشور دارای موقعیت مستعدی است و استفاده از ابزارها در جهت ارتقاء استان با وجود روستاهای مستعد به عنوان یکی از برکاتی است که خداوند به این استان بویژه پست بانک عطا کرده و این نعمت الهی موجب شده تا میزان تلاش و فعالیت خود را افزایش دهیم.

مدیرعامل پست بانک اظهار داشت: وجود 90 درصد نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده و همچنین وجود 75 درصد از کل منابع استان بعنوان منابع ارزان قیمت موقعیت استثنایی را برای این استان فراهم نموده و انتظار داریم که این موضوع همواره مورد توجه قرار گیرد.

دکترمحبیان تصریح کرد: پست بانک استان زنجان به جهت برخورداری از موقعیت مناسب باید به عنوان یک الگو برای سایر استانها مورد استفاده قرار گیرد و با افزایش سرمایه گذاری در استان قطعاً نتایج بهتر خواهیم داشت.

وی تاکید نمود: هدف مدیران ارشد پست بانک از حضور در شورای اداری استانها، دیدار چهره به چهره و همدلی با تمامی کارکنان است که برحسب رویکرد رئیس جمهور مبنی بر باز شدن درهای بسته مدیران بر روی همه کارکنان و همچنین لمس مشکلات از نزدیک و حل کردن آن در محل است.

رئیس هیات مدیره پست بانک؛ تبیین برنامه ها و اهداف بانک، مرور و بررسی میزان تحقق برنامه ها و تاکید بر برنامه های استراتژی و عملیاتی پنج ساله و یک ساله و همچنین اخذ پیشنهادات از استانها را از دیگر اهداف حضور مدیران ارشد این بانک در شورای اداری استانها عنوان کرد و بر ایجاد و راه اندازی اتاق فکر در استانها و بررسی نقاط قوت و تهدیدها و تبدیل آن به قوت ها و فرصت ها تاکید نمود.

دکترمحبیان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه استان زنجان از بنیان و نیروی انسانی مناسبی برخوردار است باید جهت تقویت منابع شهری و استفاده از این فرصت ها با توجه به درآمد و تراکنشهای مناسب و توسعه بازاریابی بیشتر توجه نموده و اجرای طرحهای جدید و توسعه خدمات نیز در استان بطور جدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل پست بانک اضافه کرد: وجود 10 هزار دفترخدمات بانکی و ارائه خدمات از طریق بخش خصوصی بعنوان مزیت های مطلق پست بانک در روستاهاست و ایجاد و راه اندازی 6 هزار دفتر دیگر این مزیت را دو چندان خواهد کرد که سهم استان زنجان از این تعداد 150 دفتر است و باید همه تلاش کنیم تا این مزیت ها به مزیت های نسبی تبدیل نشود.

وی در پایان؛ افزایش 2 شعبه در شهرستانهای فاقد پست بانک و همچنین ایجاد و راه اندازی شعبه ارزی و صرافی در مرکز استان و جذب یک نفر نیروی انسانی را از مهمترین مصوبات این جلسه بیان کرد و بر بالا بردن نسبت درآمد به هزینه توسط همه استانهای کشور تاکید کرد.

همچنین در این جلسه طرح های ارائه شده از سوی مدیریت امور شعب با موضوع؛ واگذاری امور مربوط به پول رسانی، جمع آوری و حمل و نقل وجوه دفاتر شهری و روستایی، بکارگیری یک نفر نیروی انسانی با خودرو شخصی در شعب جهت انجام امور رانندگی، تنظیف و سایر امور به بخش خصوصی و همچنین امضاء موافقت نامه هدف سپرده ای جهت جذب سپرده با هدف دستیابی به منابع تعیین شده برای استان در سال 1391 بین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و مدیرشعب پست بانک استان زنجان برای اولین بانک در سطح مدیریت های شعب سراسر کشور رونمائی شد.

گفتنی است: در این جلسه؛ عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره، مسعودکمال آبادی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی، اسماعیل عسگری مدیر امورفناوری اطلاعات، غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق، محمدحسین فتح آبادی مدیرامور اعتبارات و سرمایه گذاری، داود کریمی سرپرست امور بانکداری بین الملل، سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت، اسد گرامی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات و محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی و همچنین مدیر، روسای دوایر ستادی و شعب و کارکنان پست بانک استان زنجان حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  4