ایران کیش در بین ۱۰ شرکت برتر بورس قرار گرفت

طی یک ماه گذشته:

سهام شرکت کارت اعتباری ایران کیش در رده‌بندی ماه گذشته رتبه سوم جدول پرمعامله‌ترین سهام بورسی را به خود اختصاص داد و این شرکت در همین مقطع زمانی، در جدول سهام دارای بیشترین ارزش معامله، در بین 10 شرکت برتر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در جدول پر معامله ترین سهام بازار بورس تهران در ماه گذشته، شرکت «سرمایه گذاری غدیر» با 14230 معامله در رتبه نخست قرار گرفت و شرکت «ایران کیش» با 10788 دفعه، رده سوم پس از «گسترش نفت و گاز پارسیان» (11066 معامله) را به خود اختصاص داده است.

در جدول بیشترین سهام معامله شده نیز «ایران کیش» شاهد مبادله سهام خود به ارزش373 هزار و 127 میلیون ریال بود که از این حیث در بین 10 شرکت برتر بورسی قرار می گیرد.

شرکت ایران‌کیش با سرمایه اسمی 29.9 میلیاردتومانی و کشف قیمت 980 تومانی هر سهم، از 23 اسفند سال پیش وارد بورس شده و به دلیل رشد 331 تومانی هر سهم دارای بازدهی سهام 33 درصدی است.

یکی از زیرمجموعه‌های بانک سپه بلوک 14 درصدی شرکت کارت اعتباری ایران کیش را به قیمت پایه هر سهم 1320 تومان و به ارزش 55.4 میلیارد تومان خریداری کرد.

42 میلیون سهم شرکت کارت اعتباری ایران کیش در قالب بلوک 14 درصدی از سوی سرمایه‌گذاری ایرانیان به قیمت پایه هر سهم 1320 تومان در بازار دوم معاملات عرضه شد که این تعداد سهام بدون رقابت و به همان قیمت پایه و به ارزش 55.4 میلیارد تومان از سوی کارگزاری کاسپین مهر ایرانیان (بانک سپه سابق) برای یکی از زیر مجموعه‌های بانک سپه خریداری شد.

شرایط این عرضه که از سوی کارگزاری تدبیرگران فردا انجام شده بود، به صورت 35 درصد نقد و مابقی در یک چک 45 روزه بود و خریدار 9 روز کاری مهلت دارد تا با پرداخت وجه نقد معامله و ارایه اسناد لازم به بورس، این معامله را قطعی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1