بیمه ایران از ۵۰ استاد صنعت بیمه تقدیر کرد

مدیرعامل بیمه ایران گفت: ضریب فعلی نفوذ بیمه درایران باتوجه به ظرفیت های موجود درکشور پایین و امروزاین صنعت برای گسترش این کسب و کار بیش از گذشته به نیروهای متخصص نیازمند است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جواد سهامیان مقدم درمراسم تقدیراز اساتید بیمه ای کشور که درمرکز آموزش این شرکت برگزار شد ضمن بیان این مطلب،افزود:معتقدم با ورودنیروهای متخصص این رشته به بازاربیمه ای کشور به استانداردهای جهانی نزدیک ترخواهیم شد.
وی ادامه داد:درهمین راستا و درکنار مرکز آموزش شرکت نخستین دانشکده بیمه ای دانشگاه جامع علمی و کاربردی خاورمیانه را باهدف تربیت نیروهای متخصص درمهرماه سال گذشته تاسیس کردیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران بابیان اینکه هم اکنون در این دانشکده 270 دانشجو دررشته های مختلف بیمه ای مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت : دراین دانشکده همچنین دوره های آموزشی کوتاه مدت برای کارکنان صنعت بیمه طراحی کرده ایم تا آنان با تازه های علمی این صنعت دررشته های بازاریابی و فروش بیمه، تعیین خسارات اتومبیل، آتش سوزی و باربری آشنا شوند .

به اعتقاد وی اگر مساله آموزش بصورت صحیح دراین صنعت فراگیر و نهادینه شود به طورحتم شاهد افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها درشرکت های بیمه ای خواهیم بود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درادامه از مسوولان این دانشکده و مرکز آموزش بیمه ایران درخواست کرد : همزمان با افزایش دانش فنی و بیمه ای شبکه فروش به نحوه تعامل نمایندگان وشبکه فروش با مخاطبان نیز توجه داشته باشند چرا که این موضوع درجذب مشتری و وفاداری آنان به شرکت اهمیت زیادی دارد.

در مراسم باشکوه تقدیر از اساتید بیمه ای کشور، مسوولان شرکت سهامی بیمه ایران از 50 استاد صنعت بیمه که با مرکز آموزش ودانشکده این شرکت تعامل بیشتری داشتند به نمایندگی از اساتید بیمه ای کل کشور با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی کردند.
گفتنی است؛ درمرکز آموزش بیمه ایران همه ساله تعداد زیادی از متقاضیان اخذ مجوز نمایندگی این شرکت دوره های آموزشی را زیر نظراساتید بیمه ای گذرانده و به صورت علمی و عملی با مباحث بیمه ای آشنا می شوند.
درکتابخانه این مرکز نیز همچنین بیش از شش هزار عنوان کتاب مرتبط با صنعت گردآوری شده و به تازگی نیز 2 هزار عنوان دیگر از جدیدترین کتب تخصصی لاتین مرتبط با رشته های مختلف بیمه ای  به این کتابخانه افزوده شده است.
همچنین دراین کتابخانه 75 عنوان پایان نامه تخصصی بیمه ای فارسی و 100 عنوان پایان نامه لاتین درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای استفاده کاربران گردآوری شده است.

کتابخانه تخصصی مرکزآموزش بیمه ایران منطبق براستانداردهای بین المللی روزعلوم کتابداری طراحی و تمامی کسانی که با سیتم های وب درارتباط هستند می توانند بدون محدویت زمانی و مکانی از این منابع به صورت دیجیتالی بهره مند شوند.
کتابخانه تخصصی دیجیتالی بیمه ایران همچنین به استفاده کنندگان از این سیستم امکان جستجوی کتب و منابع علمی مکتوب را درسایر مراکزو کتابخانه های دیجیتال کشورفراهم آورده است

.تمامی متخصصان، کارشناسان،فعالان حوزه اقتصاد،خبرنگاران حوزه بیمه وعلاقه مندان به مباحث صنعت بیمه با عضویت دراین کتابخانه می توانند از این منابع به صورت دیجیتالی و فیزیکی استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  9  =