استقبال عمومی از شبکه کارتخوان های بانک صادرات در نمایشگاه کتاب

نیروهای پشتیبانی شرکت ایران کیش به 130 نفر رسید:

استقبال عمومی از دستگاه های کارتخوان در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، موجب افزایش تقاضای برای نصب دستگاه پایانه فروش شده همچنین شمار نیروهای پشتیبانی شرکت ایران کیش برای نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان بانک صادرات ایران ، به بیش از 130 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابظ عمومی ایران کیش، محمد افشارمنش  معاون امور مشتریان این  شرکت  و رییس ستاد این شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهارداشت: استقبال عمومی از پرداخت با دستگاه های کارتخوان و افزایش بازدیدکنندگان در دومین روز نمایشگاه، موجب افزایش تقاضای غرفه داران برای نصب چندین دستگاه پایانه فروش شده است.

افشارمنش در توضیح وضعیت نصب در دومین روز نمایشگاه گفت:پیش از شروع نمایشگاه 2080 درخواست برای نصب دستگاه کارتخوان به شرکت ایران کیش (مجری نصب دستگاه های کارتخوان بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب) ارایه شده که تا پایان روز نخست، نصب 90 درصد  آنها به انجام رسید.

افشارمنش با اشاره به تجربیات قبلی حضور ایران کیش در نمایشگاه کتاب، تامین رضایت کامل غرفه داران و دیگر کاربران پایانه های فروشگاهی در نمایشگاه کتاب، را منوط به همکاری و هماهنگی های بیشتر جهت ارایه لیست و نقشه نهایی غرفه ها حداقل سه روز قبل از آغاز این رویداد مهم دانست و تاکید کرد: در صورتی که محل غرفه ها از قبل مشخص شده و غرفه داران مستقر باشند، به راحتی می توانیم تا پیش از شروع نمایشگاه، تمامی پایانه های فروش را نصب کنیم.

افزایش نیروهای پشتیبانی

در همین حال در راستای افزایش رضایت استفاده کنندگان از شبکه کارتخوان در نمایشگاه شمار نیروهای پشتیبانی شرکت ایران کیش برای نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان بانک صادرات ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، در نیم روز نخست برگزاری این نمایشگاه به بیش از 130 نفر رسید.

بنابراعلام  افشارمنش   از میان دستگاههای نصب شده در نیم روز اول نمایشگاه تعداد 800 دستگاه LAN POS خارج از شبستان نصب شده است.

میانگین زمان انجام تراکنش بر روی دستگاه های کارتخوان نصب شده در نمایشگاه کتاب تهران، در شبستان بین 3 تا 5 ثانیه و خارج از آن بین 2 تا 4 ثانیه است. زمان نصب دستگاههای کارتخوان در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران نیز حداکثر 48 ساعت پس از ارایه فایل درخواست توسط غرفه داران است.

دستگاههای LAN POS در سالنهای کودک و نوجوان (22-25) و در سالنهای ناشران دانشگاهی (سالن های 13-21) نصب شده است.

گفتنی است ستادهای اجرایی و ارایه خدمات شرکت ایران کیش در تمامی سالن ها از جمله کودک و نوجوان، آموزشی، دانشگاهی، بین الملل و بانک و همچنین شبستان ( در سه نقطه مختلف) مسقر هستند تا خدمات بهینه ای به غرفه داران و بازدید کنندگان محترم ارایه دهند.

ستاد اجرایی مرکزی شرکت ایران کیش نیز جهت اطلاع رسانی به غرفه داران و بازدید کنندگان، در طبقه زیرین شبستان آماده ارایه هر گونه خدمات پرداخت الکترونیک و پاسخگویی به سوالات و نیز آماده دریافت در خواست نصب دستگاه، تعویض شماره حساب و مغایرت ، خرابی دستگاه و … است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −  50  =