ورود بیمه‌های خصوصی جدید به بازار

معاون بیمه مرکزی از ورود شرکت های غیر دولتی جدید به بازار بیمه کشور خبر داد و گفت: به زودی شرکت های بیمه رتبه بندی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر،رحیم مصدق افزود: برای اجرای این برنامه موسساتی که دارای صلاحیت بوده و قادر به ارزیابی و رتبه بندی موسسات بیمه و کارگزاری های بیمه باشند شناسایی می شوند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران با اعلام این که شناسایی موسساتی که بتوانند کار ارزیابی خسارت بیمه ها را انجام دهند نیز در دستور کار است، اظهار داشت: در عین حال قصد داریم از مشتریان بیمه ای  بیمه گذاران در مورد عملکرد شرکت های بیمه نظرسنجی کنیم.

وی ادامه داد: این نظر سنجی کیفیت خدمات ارایه شده از سوی شرکت های بیمه به مشتریان و نحوه آن را در بر می گیرد تا بتوانیم توسعه صنعت بیمه و ایجاد شفافیت در بازار بیمه کشور را شاهد باشیم.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی ایران همچنین از وجود تعداد بالای تقاضای تاسیس شرکت بیمه در بیمه مرکزی خبر داد و افزود: حدود 25 تقاضای تاسیس بیمه به صورت غیر دولتی به بیمه مرکزی رسیده است.

وی با اعلام این که بیمه مرکزی تمام تقاضاها را مورد بررسی قرار می دهد، اظهار داشت: برخی از تقاضاها از سوی متقاضیان به صورت جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مصدق گفت: برخی دیگر از تقاضاها چندان از سوی متقاضیان به طور جدی پیگیری نمی شود و یا این که مدارک ارایه شده به بیمه مرکزی کافی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −    =  86