ادامه پذیره نویسی بیمه تعاون به ۳شنبه موکول شد

مدیر بازار فرابورس اعلام کرد: ادامه پذیره­ نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه تعاون از طریق شبکه کارگزاری فرابورس ایران به فردا سه­ شنبه موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا، امیر هامونی افزود: پذیره نویسی این شرکت در بازار سوم فرابورس تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 15 خرداد ماه جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: خرید سهام برای متقاضیان پذیره نویسی بر اساس اولویت تاریخ و ساعت ارائه سفارشات خرید از طریق کارگزاری عضو فرابورس ایران در سامانه معاملاتی و با لحاظ حداقل و حداکثر تعیین و در هر زمانی که سقف سرمایه تعیین شده قبل از انقضای مهلت پذیره نویسی تامین شود، عملیات پذیره نویسی متوقف می­شود.

هامونی با اشاره به این که زمینه فعالیت این شرکت انجام عملیات بیمه ای مستقیم در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی است گفت: سرمایه این شرکت مبلغ 280 میلیارد ریال منقسم به 280 میلیون سهم یک هزار ریالی با نام است که 55 درصد آن از سوی موسسان پرداخت شده و 45 درصد آن از طریق پذیره نویسی در فرابورس تامین می­شود.

وی تصریح کرد: تعداد سهام قابل پذیره نویسی برای اشخاص حقیقی حداقل سه هزار سهم و حداکثر 500 هزار سهم و برای اشخاص حقوقی حداقل 50 هزار سهم و حداکثر 2 میلیون و 800 هزار سهم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  90