بانک انصار بازار سهام را در دست گرفت

بانک انصار در معاملات دیروز بازار سهام، بیشترین ارزش معاملات و حق تقدم سرمایه گذاری سایپا، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ارزش معاملات دیروز بانک انصار بالغ بر 18 میلیارد و 932 میلیون ریال بود که 7.42 درصد از کل ارزش معاملات دیروز بازار سهام را به خود اختصاص داد.

همچنین، روز یکشنبه 14 میلیون و 14 هزار حق تقدم سرمایه گذاری سایپا مورد معامله قرار گرفت که 12.14 درصد از کل حجم معاملات را تشکیل می داد.
از میان سهام معامله شده، معادن منگنز ایران با 686 ریال تغییر، بیشترین افزایش قیمت و پتروشیمی پردیس با 1099 ریال تغییر، بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در معاملات دیروز بورس اوراق بهادار، سهام شرکت های پالایش نفت تبریز، مس شهید باهنر و توسعه معادن و فلزات، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی، برای نخستین بار معامله شد.

در عین حال نخستین معامله بر روی سهام شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به 30 میلیارد ریال صورت گرفت. این افزایش سرمایه 140 درصدی از محل اندوخته قانونی و مطالبات و آورده نقدی سهام داران تامین شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −  27  =