کارتخوان های بانک ملت از مرز ۴۳۳ هزار دستگاه گذشت

تا هفت مرداد جاری ،

شمار پایانه های فروشگاهی نصب شده از سوی بانک ملت در سراسر کشور از مرز 433 هزار دستگاه عبور کرد. این بانک قابلیت های متعددی را به دستگاه های کارتخوان خود اضافه کرده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیک و تسهیل در امر مبادلات مردم و مشتریان، افزایش تعداد پایانه های فروشگاهی را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس این گزارش، بانک ملت تا روز هفتم مردادماه سال جاری، 433 هزار و 324 دستگاه کارتخوان فروشگاهی در مغازه ها، فروشگاه ها و مراکز خرید سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده است.

بر این اساس، بانک ملت ، قابلیت های متعددی را به دستگاه های کارتخوان خود اضافه کرده است که  دریافت صورتحساب ( موجودی و 10 گردش آخر )، انتقال وجه از حساب اصلی پذیرنده به سایر حساب های متمرکز بانک ملت، درخواست خدمات (پشتیبانی – کاغذ چاپگر) و دریافت گزارش ها(تراکنش های موفق، تراکنش های تسویه نشده، چاپ مجدد رسید آخر و چاپ مجدد رسید خاص ) برای پذیرندگان کارتخوان و  امکان خرید، دریافت موجودی حساب، پرداخت قبوض و خرید شارژ اعتباری ( ایرانسل، همراه اول و اسپادان ) برای خریداران، از آن جمله است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −  37  =