پروژه لوتوس بانك پارسيان به زودی اجرایی خواهد شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان برگزار شد:

مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات اين بانک گفت: من شخصاً از اینکه ايشان از بانک برود رضایت نداشتم، ولی اصرار ایشان باعث شد که با استعفایشان موافقت کنم./هم اکنون وجود ساختاری قوی در حوزه IT بانک و گروه مالی مسلط پارسیان، حاصل تلاش،مدیریت قوی و توانمندی مهندس منصوری است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مراسم تودیع و معارفه معاون فن آوری اطلاعات بانک پارسیان روز شنبه اول مهر ماه 1391، با حضور مدیرعامل،اعضای هیات عامل و مدیران حوزه فن آوری اطلاعات بانک برگزار شد.

در این مراسم شایسته، مدیرعامل بانک پارسیان ضمن تبریک فرا رسیدن یازدهمین سالگرد تاسیس بانک و خوش آمدگویی به معاون جدید و تقدیر از زحمات مهندس منصوری گفت: روال سازمان هاست که افراد مدتی برای تحقق اهدافی هستند و تلاش می کنند و وقتی از آن سازمان جدا می شوند قطعا ارزش هایی از خود به یادگار می گذارند و ادامه کار را به دیگری می سپارند.

وی خاطر نشان کرد: من شهادت می دهم که آقای منصوری هرچه دانش علمی و تخصصی داشت به کار برد و حوزه کاری خود در بانک را به جلو پیش بردند، من شخصاً از اینکه ایشان ار بانک برود رضایت نداشتم، ولی اصرار ایشان باعث شد که با استعفایشان موافقت کنم.

 شایسته اظهار داشت: صداقت، صمیمیت و همراهی آقای منصوری با تیم پارسیان مثال زدنی است و ایشان در دوران خدمت یک لحظه از این مسیر غافل نبود. یکی ازاقدامات مهم ایشان، پروژه لوتوس است که به زودی با همت معاون جدید و کارکنان سخت کوش تحت نظر ایشان اجرایی خواهد شد.

مديرعامل بانک در این مراسم ضمن تبریک به آقای رضاقلی و تشکر از ایشان به خاطر قبول این مسئولیت خاطرنشان کرد: آقای رضاقلی سال ها در حوزه IT فعالیت داشته و از سوابق علمی و فنی خوبی برخوردار است. با توجه به صداقت ، تخصص و سوابق کاری ایشان و آشنایی با پروژه های فن آوری اطلاعات حوزه های مالی و بانکی از جمله لوتوس از او خواستیم که با ما همکاری داشته باشند و حضورشان در حوزه IT با توجه به جایگاه و سابقه ای که دارند می تواند کمک شایانی برای بانک داشته باشد.

اعتقاد  بر کار تیمی

عبدالحميد منصوری نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات عامل و اظهار خرسندی از حضور آقای رضا قلی در جمع پارسیانی ها اظهار داشت : اگر چه پس از حدود 11 سال در جایی کارکردن و از آن جا رفتن بسیار سخت است، اما من اعتقاد دارم که اگر هر فردی جداگانه نزد خود فکر کند که چه قدر در پیشبرد کارها موثر بوده است، این نگاه بسیار مثبت و کار ساز است و جابجایی ها بالنده خواهد بود.

وی ادامه داد : در این مدت اعتقاد من بر کار تیمی و مشترک بوده و از این منظر به اعتمادی که دوستان و همکارانم در بانک به من داشتند ادای دین کردم و همواره این اعتماد را پاس داشتم. نکته دیگر این که با وجود همکاران خوبی که دارم هم اکنون IT جوان و تواناست . در شرایط سخت تمام تلاشم این بود که دین خود را به انفورماتیک و بانک ادا کنم لذا امیدوارم پروژه هایی که هم اکنون در دست اجرایی شدن است با وجود آقای رضاقلی و همت همکاران IT هرچه زودتر به سرانجام برسد.

ساختاری قوی در حوزه IT بانک

 دکتر فطانت نیز در این مراسم با تاکید بر ویژگی های ممتاز مهندس منصوری و با تشکر از زحمات ایشان اظهار داشت : هم اکنون وجود ساختاری قوی در حوزه IT بانک و گروه مالی مسلط پارسیان، حاصل تلاش،مدیریت قوی و توانمندی مهندس منصوری است و تلاش های وی در بانک پارسیان باعث شد تا این بانک در اکثر حوزه های بانکداری الکترونیک موفق و درخشان عمل کند. ضمنا از حضور آقای رضاقلی نیز تشکر می کنم و حضور ایشان می تواند نوید تحول و نشاطی مجدد برای IT بانک باشد.

 دانش و تجربه

 فلاح، معاون طرح و برنامه بانک نیز ضمن تقدیر از زحمات آقای مهندس منصوری اظهار داشت: به دلیل همکاری تنگاتنگی که در کارها با ایشان داشتم، همانگونه که مدیرعامل محترم فرمودند، ایشان منبع دانش و تجربه هستند و در این مدتی که در بانک حضور داشتند، از دانش و تجربیات ایشان برای پیشبرد اهداف بانک استفاده شایانی کردیم که بدینوسیله مراتب سپاس خود را اعلام و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 مهاجری، معاون امور بین الملل بانک نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای منصوری اظهار داشت : امیدوارم که ایشان هرکجا می روند موفق و پیروز باشند و ما نیز بتوانیم کماکان از تجربیات و رهنمودهای ایشان بهره گیریم و جا دارد از زحمات ایشان در راه اندازی نرم افزارهای ارزی سپاسگزاری کنم.

data-src=http://www.parsian-bank.com/userfiles/cliparts/mrmangoodbyepar2.jpg
data-src=http://www.parsian-bank.com/userfiles/cliparts/mrmangoodbyepar3.jpg

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  3