منچستر – رئال در چند نگاه

در جریان مسابقه ای که به قول مورینیو زمان از حرکت در جهان ایستاده بود و مشتاقان و کارشناسان فوتبال انتظار یک بازی با کیفیت خیلی بالاتر و یا بهتر بگویم می خواستند یا انتظار داشتند که جریان و شکل توسعه فوتبال را درآینده از 2 غول دنیای مربی گری و باشگاهی ببینند، متاسفانه هواداران فوتبال دست پر به رختخواب نرفتند! هر چند در این زمینه فرگوسن و تیمش حداقل قصور را داشتند! انتظار همه عا شقان فوتبال این بود که مورینیوئی مدرن تر و رئالی پیشرفته در در کلیه قسمتهای بازی را ببینند که نشد که نشد. فرگوسن و منچستر می توانند نمره قبولی بگیرند ولی مورینیو و رئال چی؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبر انلاین در جریان مسابقه ای که به قول مورینیو زمان از حرکت در جهان ایستاده بود و مشتاقان و کارشناسان فوتبال انتظار یک بازی با کیفیت خیلی بالاتر و یا بهتر بگویم می خواستند یا انتظار داشتند که جریان و شکل توسعه فوتبال را درآینده از 2 غول دنیای مربی گری و باشگاهی ببینند، متاسفانه هواداران فوتبال دست پر به رختخواب نرفتند! هر چند در این زمینه فرگوسن و تیمش حداقل قصور را داشتند! انتظار همه عا شقان فوتبال این بود که مورینیوئی مدرن تر و رئالی پیشرفته در در کلیه قسمتهای بازی را ببینند که نشد که نشد. فرگوسن و منچستر می توانند نمره قبولی بگیرند ولی مورینیو و رئال چی؟

آیا گرانترین و خاص ترین مربی دنیا هر چه در چنته داشت رو کرد؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. یک رئالی می گوید

    نوشته هات بوی سوختن میده اولا منچستر یک گل درست هم به رئال نزد بازی رفت که به اشتباه داور کرنر شد و به گل رسیدن بازی برگشت هم قبل توپ رسیدن به نانی آفساید بود تازه اون گلم سر اشتباه زده شد نه با تواناییشون دو تا پنالتی هم تو رفت و برگشت گرفته نشد ضمنا حرفا نشون میده تو یا طرفدار افراطی منچستری یا بارسلونای لوله شده بعدشم همین به قول تو با اون تربیتت ، این کوتوله مارو برد مرحله بعد ضمنا میخوای ایراد بگیری برو از اون شهر کوتوله های لاماسیا بگیر

ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  1