مشت آهنین ارتش عراق اسرار را افشا کرد

یک منبع امنیتی عراق فاش کرد چهارده تروریست که در عملیات ارتش عراق در شمال استان بابل دستگیر شده‌اند به اجرای حملات خونین و دریافت پول از یکی از کشورهای عرب خلیج فارس از طریق یک شخصیت عشیره ای عراقی اعتراف کرده اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، نیروهای عراقی اجرای عملیات موسوم به " مشت آهنین " را برای تعقیب هسته های شبکه تروریستی القاعده و خشکاندن منابع تروریسم در شمال استان بابل آغاز کرده اند .

به گفته این منبع امنیتی عراق یکی از اقدامات ارتش عراق در اجرای عملیات موسوم به : مشت آهنین " خشک کردن مساحت گسترده آبی پوشیده از نیزارهاست که شبکه القاعده ، این مناطق را خریداری و به اردوگاههای آموزش عناصر خود تبدیل کرده است .

این منبع گفت : هدف عملیات ارتش عراق که تاکنون در اسکندریه ، جرف الصخر، بحیرات و خضر صورت گرفته است از بین بردن تروریست ها در بابل است که رابط بین استان های شمالی و جنوبی و شرقی و غربی و همچنین از بین بردن فعالیت گروه موسوم به عبد الله بن زبیر است که از تشکیلات وابسته به تروریستهاست.

در این حال " شیروان وائلی " وزیر سابق امنیت ملی عراق گفت:  " اطلاعات نشان می دهد در این منطقه تروریست ها حضور دارند. این منطقه برای تروریست ها یک منطقه مناسب است و تروریست ها از گذشته در آن حضور داشته اند. وضع امنیتی در مرزهای بین سوریه و  عراق قطعا پیامدهای خطرناکی دارد."

" علی شبر " عضو مجلس نمایندگان عراق نیز گفت:  " القاعده تلاش می کند در مناطق بیابانی مانند الرمادی نفوذ داشته باشد تا به شمال بابل یعنی تا جرف الصخر و مناطق نزدیک به آن دسترسی داشته باشد ."

بر اساس گزارش های اولیه عملیات مشت آهنین نتایج بزرگی داشته است و نابودی القاعده در منطقه موسوم به مثلث مرگ در شمال بابل به معنای شکستن کمر تروریست ها و ضربه سهمگین به آنهاست که علیه ملتهای عراق و سوریه مرتکب جنایات خونینی می شوند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −  84  =