آغاز نام نویسی کاندیداهای انتخابات شورای شهر از دوشنبه

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: هیات های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور تشکیل شده و نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از فردا (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حسنعلی نوری ˈ در گفت و گوی با ایرنا افزود: هیات های اجرایی به منظور برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 421 فرمانداری و یکهزار و 37 بخشداری سراسر کشور تشکیل شده اند.

نوری اظهارداشت: تعداد معتمدین هیات های اجرایی در فرمانداری ها هشت نفر و در بخشداری ها هفت نفر هستند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: داوطلبان برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا (دوشنبه) می توانند با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور نام نویسی کنند.

نوری ادامه داد: داوطلبان برای تسریع در روند ثبت نام می توانند در دفاتر پیشخوان خدمات دولت نام نویسی اولیه را صورت دهند و پس از دریافت کد رهگیری به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که 24 خرداد ماه 1392 در سراسر کشور برگزار می گردد، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، تویسرکان در استان همدان و تنکابن در استان مازندران برپا می شود.

همچنین 24 خرداد ماه سال 1392، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 17اردیبهشت ماه سال 1392 صورت می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  70