چرا MMS همانند SMS اقبال نداشت؟

MMS یک خدمت ذخیره سازی و ارسال چند رسانه ای بین دو مشترک است که در حد خود همان عملی را انجام می دهد که هر SMS برای پیام ها انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شفاف mmsاین امکان را دارد که یک فایل چند رسانه ای را به یک پیام بفرستد و نیز یک پیام چند رسانه ای را به چند گیرنده ارسال کند فرستنده خودش می تواند یک فایل چند رسانه ای را بسازد یا یک موضوع  چند رسانه ای پیش ساخته استفاده کرده عکس برداری و صداگذاری کند و یا از اینترنت و سپس ارسال کند.

تفاوت خدمتMMS با خدمت SMS این است که MMS تنها دارای متن نیست بلکه قابلیت جای دادن صدا، عکس و فیلم را در خود دارد.

بنابراین گزارش طریقه ارسال MMS درست مانند SMS است تنها باید به این نکته توجه کنید که گوشی شما باید امکان  ارسال MMS را داشته باشد که البته بسیاری از گوشی های جدید این امکان را دارند هر دو فرد فرستنده و گیرنده باید از سیم کارتی استفاده کنند که امکان رد و بدل کردن MMS در آن فراهم باشد.

بنابراین گزارش، برای ارسال MMS حتماً گوشی فرستنده باید این امکان را داشته باشد ولی برای گیرنده الزامی نیست .

با توجه به علاقه کاربران عمده خدمات ارزش افزوده ایجاد شده برای MMS در دسته خدمات سرگرمی قرار می گیرند از ایجاد بازهای یک نفره و چند نفره گرفته تا خدمات به اشتراک گذاری عکس، ارائه کارتون های کوچک به مشترکان و خدماتی از این نوع همه در دسته خدمت سرگرمی هستند.

دسته دیگری از خدمات، خدمات اطلاع رسانی هستند این دسته از خدمات که در بستر SMS هم دارای موفقیت فراوانی بوده اند از بستر MMS برای انتقال اطلاعات مورد نیاز کاربران شبکه استفاده می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  10