حمایت مالی بانک رفاه ازهمایش چهره های ماندگار پرسپولیس

همایش چهره های ماندگار و مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حمایت مالی بانک رفاه شنبه شب، 31 فروردین ماه با حضور آقایان لله گانی رییس هیات مدیره، ایمانی مدیر عامل سابق و جمعی از مدیران بانک و نیز تمامی چهره های نام آشنای قدیم و جدید پرسپولیس، نمایندگان فدراسیون فوتبال و شورای شهر تهران و جمعی از هنرمندان و بازیگران در محل سالن همایش های برج میلاد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این مراسم در بخش های مختلف تقدیر از پیشکسوتان، تجلیل از خانواده های بازیکنان سابق پرسپولیس که دیگر در قید حیات نیستند و 12 چهره ماندگار و ستارگان این باشگاه در دو دهه 40 و 50 برگزار شد. شایان ذکر است در این نشست آقای سردار رویانیان ضمن قدردانی از بانک رفاه به دلیل حمایت مالی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ، تشکر ویژه ای از آقای نظری مدیر عامل و آقای ایمانی مدیر عامل سابق بانک به عمل آورد.

در این مراسم بانک رفاه حضور تبلیغاتی پر رنگی داشت و از طریق پخش تیزرهای تلویزیونی ، نصب بنر و استند به معرفی بیشتر خدمات به شرکت کنندگان در این همایش پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سید رضا پور اقدم می گوید

    با سلام وتشکر فراوان از اقدام بسیار پسندیده این بانک در حمایت از برگزاری مراسم چهره های ماندگار باشگاه پرسپولیس بنده هم جهت حمایت از این بانک حساب خود در بانک رفاه ارومیه را فعال تر خواهم نمود . دست مریزاد

ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =