طرح‌های جدید بیمه خودرو و موتورسیکلت

مدیرعامل بیمه توسعه با اشاره به رقابت قیمتی بیمه‌گران در رشته درمان، گفت: امسال برای خودروها بیمه‌نامه جامع پیش‌‌بینی شده و موتورسیکلت‌هایی که بیمه شخص ثالث ندارند، می‌توانند با پرداخت 30 هزار تومان، این بیمه‌نامه را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قدرت‌الله اسدی در گفت‌وگو با فارس در مورد برنامه‌های سال جدید، اظهار داشت: برنامه‌ریزی سال 92 این شرکت جذب یک‌ هزار میلیارد تومان پرتفو است که 500 میلیارد تومان از آن مربوط به شخص ثالث و مابقی هم رشته‌های غیر ثالث است.

* جزئیات بیمه خودرو به زودی اعلام می‌شود

مدیرعامل شرکت بیمه توسعه ادامه داد: برای خودروها نیز یک بیمه‌نامه جامع در نظر گرفته شده که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود و بر اساس آن کسانی که بیمه‌گذار شرکت باشند و قیمت خودروهای آنها بالای 100 میلیون تومان باشد، در صورت بروز خسارت در زمان تعمیر به آنها یک خودروی جایگزین هم‌سطح خودروی خودشان داده می‌شود تا در این مدت استفاده کنند.

* فروش بیمه موتورسیکلت با شرایط جدید

وی در خصوص بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها گفت: بر اساس قراردادی که با بیمه مرکزی منعقد شد، موتورسیکلت‌سوارانی که بیمه شخص ثالث ندارند، می‌توانند با پرداخت 30 هزار تومان، بیمه‌نامه شخص ثالث خود را دریافت کنند و مابقی را در 4 قسط بپردازند.

*تعهدات تکلیفی شخص ثالث دردسرزا است

اسدی با بیان اینکه بیمه شخص ثالث برای شرکت‌های بیمه دردسرساز است، گفت: تعهدات تکلیفی دولت بر روی این بیمه‌نامه مانند سهم نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بسیار آزار دهنده است و در اصل آنچه که از این بخش درآمد کسب می‌شود، مجدداً پس گرفته می‌شود و پرداخت خسارت برای شرکت می‌ماند.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت امکان تا سه سال آینده بیمه شخص ثالث را در پرتفوی شرکت به حداقل خواهیم رساند.

مدیرعامل بیمه توسعه تصریح کرد: باید بیمه‌های عمر را تقویت کرد چون به اقتصاد کشور کمک می‌کند، اما با وجود اینکه بهترین بیمه عمر را ارائه می‌دهیم، استقبال چندانی از آن نمی‌شود، زیرا مردم سرمایه‌ای برای این کار ندارند.

وی در مورد بیمه‌های درمانی گفت: با توجه به اینکه توقع بیمه‌گذاران از بیمه‌های تکمیل درمان بالا  و حق بیمه‌ آن پایین است، زیان‌ده شده است و شرکت‌های بیمه هم با وجود اینکه ضرر می‌کنند برای جذب مشتری نرخ‌ها را پایین می‌آورند.

اسدی ادامه داد: به همین علت از سه ماهه پایانی سال گذشته تاکنون، بیمه‌های درمانی شرکت را به حداقل رسانده‌ایم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  −    =  67