رشد ۲۷ درصدی تعداد بن کارت های سپهر

تا پایان اسفند ماه سال 91 ثبت شد

بانک صادرات ایران در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات الکترونیکی و کاهش وجوه نقد در جامعه تا پایان اسفند ماه سال گذشته 4 میلیون و 113 هزار بن کارت را صادر و دراختیار شرکت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد پرداخت مزایای غیرنقدی به کارکنانشان را دارند بن کارت سپهر را  به عنوان ابزاری که جایگزین بن کالا و حواله‌های غیرنقدی است طراحی نموده که تا پایان اسفند ماه سال جاری 4 میلیون و 131 هزار بن کارت صادر و در اختیار متقاضیان قرار داده که این میزان بیانگر رشد 27 درصدی بن کارت‌های صادره نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 90 است.

بر این اساس دارندگان بن کارت می‌توانند نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های مجهز به پایانه فروش  (POS) این  بانک یا هر یک از بانک‌های عضو شبکه شتاب اقدام نمایند. گفتنی است بن‌کارت سپهر به درخواست شرکت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص در مبالغ معین و قابل تعریف و به صورت با نام، صادر شده و حداکثر مبلغ کارت‌ها نامحدود  و به دفعات  قابل شارژ می باشد.

شایان ذکر است این بانک با در اختیار داشتن حدود 3 هزار شعبه در سراسر کشور؛ تا پایان اسفند ماه سال91 تعداد 32 میلیون و 612 هزار کارت  را برای متقاضیان صادر، بیش از 48 میلیون حساب را برای هموطنان افتتاح نموده و نقش بسزایی در تحقق اهداف بانکداری الکترونیک  در کشور ایفا می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −    =  94