یکسان‌سازی تعرفه مکالمات همراه بر قیمت سیم‌کارت تاثیر ندارد

رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت گفت: یکسان‌سازی تعرفه مکالمات اپراتورها تأثیری بر قیمت سیم کارت نخواهد داشت و موجب ارتقای کیفیت خدمات اپراتورها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  افشار فروتن لاریجانی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه بعید به نظر می‌رسد یکسان‌سازی تعرفه مکالمات اپراتورها موجب تغییری در بازار سیم‌کارت‌ها شود، اظهار کرد: یکسان‌سازی با توجه به اینکه برای تمامی اپراتورها لحاظ شده، توجه به خدمات جدی‌تر مطرح شده است و در این بازار اپراتورهایی پیروز میدان هستند که خدمات با کیفیت بیشتر به مشترکان خود ارائه دهند.

وی گفت: این مصوبه در مجموع تغییری برای تقاضا و کاربری ایجاد نمی‌کند ولی برنامه اپراتورها برای جذب مشترکین بیشتر، مؤثر واقع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه جذابیت‌های بیشتر اپراتورها موجب افزایش مشترکان آن‌ها می‌شود، ابراز کرد: این شرایط رقابتی به نفع مصرف‌کنندگان است اما تأثیری بر روی سیم‌کارت‌ها به عنوان تراشه‌های ارتباطاتی نخواهد داشت.

فروتن ادامه داد: بازار این حوزه متأثر از گرایش‌های کاربران ایران است به گونه‌ای که سیم‌کارت‌های قدیمی و ثابت همراه اول بدون توجه به هرگونه خدماتی در بورس است و این باعث افزایش قیمت سیم‌کارت به صورت روزانه می‌شود.

رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت با اشاره به اینکه برای بررسی خدمات اپراتورها بهتر است از سیم‌کارت‌های اعتباری آن‌ها استفاده شود، گفت: برای ارزیابی اپراتورها باید سراغ خرید سیم‌کارت‌های ارزان قیمت و اعتباری آن‌ها برویم و خدمات آن‌ها را بر روی این سیم‌کارت‌ها بررسی کنیم.

او درباره وضعیت بازار سیم‌کارت نیز عنوان کرد: روند افزایش قیمت سیم‌کارت‌های ثابت و قدیمی همراه اول از سال گذشته به تناسب درخواست‌ها همچنان ادامه دارد اما مشخص نیست این وضعیت تا کی ادامه داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ⁄    =  1