قرعه‌کشی فصلی برای دارندگان گردش‌کارت

مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان خبر داد:

مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان از برنامه‌ریزی برای شرکت دادن دارندگان گردش‌کارت در قرعه‌کشی‌های فصلی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محسن صفرزاده گفت: یکی از امتیازهای مهم دارندگان گردش‌کارت این است که در ازای هر یک میلیون ریال خرید، از 10 امتیاز بهره‌مند می‌شوند که از این طریق امکان شرکت در قرعه کشی جشنواره‌های فصلی برای اعضای 100 و 200 امتیازی باشگاه، فراهم می‌گردد.

وی اظهار داشت: گردش‌کارت به گونه‌ای طراحی شده که دارنده آن، در صورتی که بیشتر از آن استفاده کند، تخفیف بیشتری نصیبش خواهد شد.

وی افزود: این تخفیف بسته به اینکه از آن برای سفر، خرید، تفریح یا سایر موارد یاد شده مورد استفاده قرار گیرد، متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه گردشگری ایرانیان از دارندگان گردش‌کارت خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تخفیف‌ها، به وبسایت www.iratco.com مراجعه کنند و یا با شماره 28456، سامانه تماس پشتبانی مشتریان باشگاه تماس بگیرند.

صفرزاده با اشاره به اینکه «گردش‌کارت» تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی عضو شتاب را دارا است، اظهار داشت: دارندگان این کارت قادر هستند در بیش از 500 مرکز شبکه فروشندگان و کارگزاران طرف قرارداد باشگاه گردشگری ایرانیان در حوزه‌های سفر و گردشگری، ورزش و سرگرمی، سلامت، بیمه، خرید و سایر خدمات مرتبط، از تخفیف و سایر مزایای گردش‌کارت بهره‌گیری کنند.

وی در پایان اظهار داشت: دارنده این کارت می‌تواند از تسهیلات بانکی تا سقف 50 میلیون ریال با نرخ 14 درصد استفاده کند که هدف از تخصیص این تسهیلات، توسعه فرهنگ گردشگری میان آحاد مردم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =