مردم بیمه سرطان می شوند

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، بیمه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که همه مردم از دارا و ندار با پرداخت تدریجی 6 میلیون تومان در طول 5 سال مادام‌العمر بیمه سرطان شوند و به این ترتیب در صورت ابتلا به سرطان، دیگر نگران هزینه‌های کمرشکن این بیماری نباشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، رضا نیری در همایش خیرین سلامت افزود: در حوزه ناباروری زوجهای جوان نیز ترتیبی اتخاذ شده که زوجهای جوان با پرداخت 150 هزار تومان به مدت 10سال بیمه ناباروری شده و از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به عضویت 25هزار خیر در این تشکیلات، گفت: از این تعداد، 5 هزار نفر از افراد خوشنام هیأت امنای مجمع هستند و طی سه سال شروع بکار، بیش از 1500میلیارد تومان مردم کمک کرده‌اند.

نیری افزود: تا کنون بالای یکهزار مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، خانه بهداشت و اورژانس 115 در کشور توسط مجمع خیرین سلامت ساخته است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به پیشرفتهای خیره‌کننده کشور در علوم مختلف، اظهار کرد: بهترین متخصصان را در علوم‌ پزشکی داریم که با دستان طلایی و پربرکت خود با وجود همه کمبودها، همچنان پرتوان خدمت می‌کنند و لحظه‌ای از وظیفه ذاتی خود کوتاهی نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن با تمام توان تلاش می‌کند که کشور را در تنگنا و فشار اقتصادی قرار دهد تا نتوانیم وظایف خود را انجام دهیم، با این حال، هر روز شاهد پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی هستیم و باید همت بیشتری کنیم و دست برادری و خواهری به هم دهیم و سعی کنیم در حد توان این معضلات را حل کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18