اجماع با مشایی؟ این دیگر از آن حرف‌هاست!

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هاشمی پدر خانواده است و اگر به میدان بیاید، با او رقابت نمی‌کنم در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اجماع با رحیم مشایی، گفت: این دیگر از آن حرف‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ‌فارس از کرمانشاه، محمدرضا عارف در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه حضور پیدا کرد.

جلسه با سخنرانی پانزده دقیقه‌ای عارف درباره وضعیت استان کرمانشاه شروع شد و سپس دانشجویان به طرح سئوال از معاون اول دولت اصلاحات پرداختند.

وی در مورد دانشجویانی که عنوان ستاره‌دار بر آن‌ها اطلاق کرد، اظهار داشت: در دولت آینده از همه دانشجویان ستاره‌دار عذرخواهی خواهیم کرد.

دقایقی بعد عارف با سئوالی مواجه شد که شما چطور از کسانی که به نوامیس مردم و مقدسات آن‌ها توهین کرده‌اند و یا در حوادثی مانند آتش زدن دانشگاه گرگان حضور داشتند، عذرخواهی می‌کنید.

عارف در جواب گفت: منظور من این بود که این مسائل مربوط به کمیته انظباتی است و دانشجویی که دانشگاه آتش بزند دانشجو نیست.

وی از دولت‌های هاشمی و خاتمی تمجید کرد و افزود: در حوزه سازندگی و هسته‌ای دولت‌های موفقی بودند و من خوشحال می‌شوم اگر هر یک از آن‌ها به میدان بیایند.

عارف با بیان اینکه هاشمی پدر خانواده است، تأکید کرد: اگر هاشمی به میدان بیاید، من در مقابل او نمی‌ایستم و با او رقابت نمی‌کنم.

اظهارات عارف با واکنش مخالفان و موافقان روبه‌رو شد و یکی از دانشجویان بیان داشت: عجیب است که آقایان هاشمی و خاتمی هنوز به خودشان اجازه می‌دهند در عرصه سیاسی کشور حاضر شوند و همین‌که می‌توانند آزادانه اظهار نظر کنند، نشانه عطوفت نظام و کوتاهی ما دانشجویان است، چون اگر آقایان آپولو هم هوا می‌کردند، در برابر توهین به عاشورا سکوت کردند و دم نزدند و عجیب است که آقای عارف به خودش اجازه می‌دهد نام آن‌ها را تکرار کند.

عارف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اجماع با رحیم مشایی، گفت: این دیگر از آن حرف‌هاست.

برخی از دانشجویان نسبت به جواب ندادن این کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به برخی از پرسش‌ها اعتراض کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  36