گزارش پرونده حادثه ۲۲ بهمن قم نهایی شد

رئیس کمیته رسیدگی به حادثه 22 بهمن قم در مجلس، با اعلام نهایی شدن گزارش این حادثه، گفت: این گزارش در هفته جاری تحویل علاء‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت‌ملی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از باشگاه خبرنگاران "منصور حقیقت‌پور" نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه 22 بهمن قم، گفت: با تلاش اعضای کمیته حقیقت‌یاب حادثه 22 بهمن قم، گزارش این حادثه  مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده و هم اکنون در حال تایپ‌شدن است.
 
وی در ادامه افزود: این گزارش در هفته جاری تحویل علاء‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس خواهد شد و پس از آن رئیس مجلس، درباره چگونگی طرح آن برای نمایندگان و افکار‌عمومی جامعه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته در قم، چند نفر با سر دادن شعارهایی سعی در برهم زدن سخنرانی "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند و موجب ایجاد اخلال در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مقدس حضرت معصومه سلام‌الله شدند که در راستای شفاف‌سازی و پیگیری علل وقوع این حادثه، کمیسیون امنیت ملی مجلس ،‌ اقدام به تشکیل کمیته‌ حقیقت‌یاب کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =